Nuffnang saya

Followers

Monday, July 30, 2012

Deejavu Kinabalu

Korang pernah tengok drama Deejavu Kinabalu di TV3 tak?  Akak tak tengok sangat tapi setiap kali tengok cerita Deejavu Kinabalu akak teringatkan kenangan menjejakkan kaki di puncak Kinabalu.. Walaupun sudah berbelas tahun berlalu tapi masih tidak boleh lupa  kenangan tersebut. Kepuasan kala berada dipuncak tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.. Subhanallah itulah yang mampu diucapkan...

Gunung Kinabalu adalah antara gunung yang akak ingin jejakkan kaki lagi kalau diizinkan Allah. Sudah tentulah akak kena bersedia dari segi mental dan fizikal kalau teringin lagi ke sana. Tetapi
Kenapa bendera Selangor? Akakkan orang Perak.. ceritanya ialah akak join Persatuan Rekreasi Klang untuk ke sana. Masani tak bawak kamera jadinya mengharapkan belas ihsan gambar dari kawan-kawan.. 
Cantikkan, masani baju akak punyalah tebal rasa seksa pulak..  
Ini masa perjalanan turun, Wak sebelah akaktu dah mula pakai singlet sahaja. Tapi nak bergaya punya pasal akak masih lagi berbaju tebal...  

Berbalik pada drama bersiri Deejavu Kinabalu dalam slot Akasia di TV3tu, sajajerkan suruh orang pilih. Ammar atau Bazli, kalau akak jadi Nadira  Bazli pilihan akak. Biarlah  kita pilih orang yang benar-benar mencintai kita  daripada memilih orang yang kita cintai. chewah....  Keputusan ditangan anda....

19 comments:

  1. betul2
    pilih org yang cintai kita....
    err...cheqna x layan sangat citer tu..waktu x sesuai =)

    ReplyDelete
  2. cayalah kak!! bukan calang2 org leh smpi kat puncak kinabalu tu.. kagum sgt!
    sy pun tak folow ar citer.. tp kalu sy, sy akn pilih org yg syg sy..dan kalu bole biarla same2 syg..baru ar ngam..hehe..

    ReplyDelete
  3. Suami kakcik samapi ke puncak Kinabalu lebihkurang dua tahun yang lalu. Kakcik hanya sampai kat kakinya saja. :)

    ReplyDelete
  4. Saya pun pilih Bazli (walau x tengok pun) hihi.. tp base pd pd akk ckp biar pilih org yg benar2 cintakan kita kan. ;D

    bestnya dah sampai puncak gunung. saya sampai kaki gunung je. hihi..

    ReplyDelete
  5. salam Cho Zila..Setujuuuuuu!Biarlh kita kawen dgn org yg mencintai kita dr org yg kita cintai...

    InsyaAllah bahgiaaa(trperasan lak..hihi)

    salam kenal

    ReplyDelete
  6. wah kak...tak sangke akak penah sampai ats puncak tu yeak...mmg sesuai akak kuarkan gambar ni dah le citer dejavu di kinabalu tgh molotups2 skrang......

    lieya pilih bazli sob sob sob....tak suke kecurangan...tapi tak leh menipun kan....ohhh emo tgk citer tu kak!!

    ReplyDelete
  7. Salam kenal....memang tak tgk cerita tu tapi memang ada azam nak panjat kinabalu tu, tak tau bila...hehehe..adik saya dah pegi dah...( dan ada member yg dah panjat mont blanc !)-pembakar semangat

    ReplyDelete
  8. beshnya..ntah bila yui leh jejak sni..

    ReplyDelete
  9. ms remaja2 dulu sy pun simpan impian nak daki gunung kinabalu tu kak.. tp bila dh usia makin senja nih sure dh x mampu.. huhu.. sy pun pilih bazli..

    ReplyDelete
  10. cantik nye pemandangan dia kak...saya pun pening nak pilih sape...hehehhee...biar pengarah pk la...

    ReplyDelete
  11. As salam Kak,

    Sgt kagum! Melopong marya baca tau! :))

    Marya pernah naik gunung dato je itu pun dah semput...hak3.. tak tahulah boleh ke tak mendaki lg...hehehe... Selamat berpuasa kak :))

    ReplyDelete
  12. hehe.. kita tunggu endingnyer.. tp lya x tgk sgt la drama ni.. belum habis lg kan?

    ReplyDelete
  13. wahh cantiknya pemandangan dari atas tu..

    ReplyDelete
  14. terernya akak dah sampai puncak kinabalu..Kalau saya pun nak pilih bazli la, bazli baik...

    ReplyDelete
  15. mak sy pesan,pilih org yg syg kita bukan yg kite syg hehee

    ReplyDelete
  16. Kak Cho, tak penah sampai lagi puncak gunung Kinabalu ni... huhuu.. pengalaman yg paling indah kan Kak, stakat layan drama Dejavu je la saya ni Kak, heeee~

    ReplyDelete
  17. wah bestnya akak dah tawan gunung KK..sy masa sek dulu tawan gng nuang je..hehe
    klu saya pun pilih biar org yg cinta kita dari kita yg cinta org tuh ;)

    ReplyDelete
  18. pergh..gi kinabalu? mesti syok kan..mahal experience tu..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang