Nuffnang saya

Followers

Thursday, July 26, 2012

Jom Sahur

Gambar hanya untuk kenangan dua orang budak bersahur.
Sebenarnya Azalia ikut-ikut sahaja sebab dia kata nak bangun haritu...


Syukur Atikah tidak tinggal lagi puasa sehingga semalam
walaupun akak tidaklah paksa dia sangat. Paling seronok gamaknya dia
puasa ialah setiap petang nenek dia bagi dia duit dan
dapat pilih sendiri kuih dan air yang dijual oleh jiran akak. Dan bagi dia peluang
main basikal dan "tolong" anak jiran akak berniaga.
Seronok sangatler gamaknya sampaikan semalam akak beli
barang di Giant dia bincang dengan adik dia nak jual pada
kawan-kawan dia barang yang dibeli.
Semangat berniaga, ini sudah baguskan....

Semangat bangun dan makan dengan seleranya...
Mata tak berapa nak bukaklerkan... takper belajar...
Atikah tak berapa nak makan masa bersahur padahal
dah masakkan apa yang dihajati..
Tapi memang paksalah dia makan jugak takut dia tak boleh tahan...

11 comments:

  1. bagus nye...tak sabar nk tunggu zahraa besar skit..bleh pose jugak..

    ReplyDelete
  2. penguat semangat untuk terus berposer tu =)

    ReplyDelete
  3. Baguslah Atikah boleh lg bertahan puasanya.

    ReplyDelete
  4. kesian atikah..mengantuk sangat kot sampai tak selera nak makan..

    ReplyDelete
  5. muka mengantuk jer si atikah tuh....semoga dpt puasa habis sebulan...caiyok...caiyok

    ReplyDelete
  6. mmg bercinta kak nak suruh budak2 ni mkn sahur...kite risau sbb takut kang siang die melepek...

    ape2pun tahniah...anak2 akak berjaye harunginyer.....bagus dah ajar kecik2kan kak...

    ReplyDelete
  7. Dah suka berpuasa tak payah nak paksa-paksa. Adik kelak pun akan ikut jejak kakaknya juga..

    ReplyDelete
  8. kenangan untuk mereka jugak nanti.. anis tak berjaya lagi puasa.. tak tahan katanya..:)

    ReplyDelete
  9. bagus semangat nk bangun jugak tu. moga terus bertahan puasa tu ye.:)

    ReplyDelete
  10. hehe... sayapun letak gambar kenangan asyraf berpuasa tapi hebatlah Atikah sebab tak tinggal puasa lagi.. harap Atikah berjaya puasa penuh..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang