Salam Perpisahan di FLaMiNg Sunway

Gambar sebelum Ramadan jugani, majlis perpisahan untuk seorang rakan seperjuangan yang tidak dapat lagi bersama berjuang di sini. Berjuang apa ke bendanya yerk!!! Gituler adat tempat kerja akakni kalau di tempat yang lama lagiler tak sempat nak bermesra dah berhenti. Bertemu berpisah adat manusia biasakan. Tempat dipilih untuk majlis ini ialah di Flaming Sunway kerana dekat dengan ofis dan menyediakan All You Can Eat Buffet.
Tak banyak gambar sebab tak ramai yang dapat join.. hanya gambar Hisham yang bagikan cenderamata buat Kennie sahabat kami yang akan meninggalkan OSK.. Harap dia lebih berjaya diluar sana...

Pergi yang kali ini akak rasa tak berapa boleh nak makan banyak sangat.  Padahal dah kosongkan perut sebelum pergitu. Boleh tak suggestkan pada akak kedai steamboat lain untuk akak cuba pulak!! Akakni suka steamboatni walaupun suami akak tak berapa nak layan bendani... Tapi akakni bak kata mak akak tolak batu dengan kayujer, semua dia makan. Sebab itu katanya kalau akak balik kampung dia suka masak macam-macam mesti ada orang nak makan. Alahai macamana sedappun makanan, masakan ibu sentiasa dirindui.. rindu nak sahur dan berbuka sekeluarga macam dulu-dulu.

Comments

  1. best ke pilihan buffet nya tu kak.. mmg steambot je eh..husband saya pun kureng sikit steambot ni..

    ReplyDelete
  2. akak try mkn kt johnny's restaurant. saya suka mkn kt situ. terbaik!

    ReplyDelete
  3. Ina thn ni ramadhan pertama berbuka kat luar..
    Tp lauk mak jgk yg mabeles.. ;D
    Happy weekend & TC yer.. ;)

    ReplyDelete
  4. kat melaka x de rasanya..selalu makan kat johnny ngan seoul je

    ReplyDelete
  5. x pernah try lagi kat johnny

    ReplyDelete
  6. salam perpisahan la ni ya..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts