Nuffnang saya

Followers

Wednesday, December 4, 2013

Wordless Wednesday ~ Gambar di Muzium Lilin

Hari Rabu memang seronok... 
Yang seronoknyer boleh tayang gambar tak yah cakap banyak-banyak..
Padahal akakni hari lainpun cam gitu gak layan gambarjer...
 Suami isteri yang glamer, popular dan kaya raya... 
 Mr Bean niler yang pertama kita jumpa duk tunggu atas tangga...
 Bahagian Pemimpin.. akakpun tak kenal sapa... 
 Suka tengok Azalia masani... korang kenalker siapatu!!!
 Bolehler kot...
 Dunia Magikal
Ha... anak akak dah siap nak berperang.... 

Info pasal harga tiket Muzium Lilin dan yang lain akan menyusul di entri akan datang... 
kasi chance ler kan Wordless Wednesday... 

20 comments:

  1. Baru nak tanya harga tiket ☺☺

    ReplyDelete
  2. best2x...makin brkembang maju i-city...kalau dulu p sana juz tgk lampu2 yg panaz tu je skrg dh ada mcm2.....

    ReplyDelete
  3. tggu n3 seterusnya... cam best jek nak tahu harga tiker. hehehe

    ReplyDelete
  4. Seronoklah anak2 dtaang ke muzium ni..

    ReplyDelete
  5. bestnya...nanti buat entry pasal harga pulak ya..hehe

    ReplyDelete
  6. Ala baru nk tanya gak.. Ok tggu next entry :)

    ReplyDelete
  7. macam2 dah ada ye kat sini,lama sgt tak pergi

    ReplyDelete
  8. cute2 je dorang 2 beradik posing ngan patung lilin...mcm2 reaksi muka dorang..hahah kelakar

    ReplyDelete
  9. teringin nak masuk jugakkkkk!
    nanti share harga tiket yer kak~

    ReplyDelete
  10. mmg stylo lah azalea kak....:-)
    jangan lupa kongsi cerita pasal muzium lilin tu ya kak....macam best jer...

    ReplyDelete
  11. Macam best jugak yek CZ...Macam nak pergi je hehe

    ReplyDelete
  12. Seronoknya anak2 dapat ke sana ya...

    ReplyDelete
  13. macam puas hati je masuk muzium nie..bnyk patung yg dipamerkan..puas ler bergambo..seronoknyerrr..

    ReplyDelete
  14. amboi, syoknya anak2 dara zila... sakan posing ye

    ReplyDelete
  15. sejujurnya...sy krg berkenan dgn patung2 lilin kt situ..x real sgt...

    ReplyDelete
  16. sporting nya anak akak! hihihi

    suka gambar dgn jet li tu hihihi

    rasanya yg politician tu yg siam pnya PM kot

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang