Nuffnang saya

Followers

Monday, December 30, 2013

Hari Orientasi Tahun Satu Azalia

Salam pagi isnin yang ceria untuk semua kawan-kawan...
Pagi tadi selesaikan urusan persekolahan dik Ya...
Lepastu selesaikan kerja dulu baru boleh tulis entri yang penuh bermakna untuk puteri kesayanganku...

Harini adalah hari pertama dik Ya pakai baju seragam sekolah...
Nak kata jejak kaki ke sekolah idakler sebab selalu datang sekolahni kalau ambik kakak dia...
Syukur kedua anak akakni tiada masalah nak sesuaikan diri baik dari tadika dulu sampailah sekolahni... 
Harini dik Ya ditempatkan kelas 1 Intan kelas kakak dia masa tahun satu...
Dia kata dia dah ada kawan baru baguihler gitu.....
Esok pulak hari orientasi sekolah agama dia pulak.. 
ha! jangan tak tau  sekolah agamapun sekarangni dah ada orientasi jugak tau... 
Jom layan gambar dik Ya harini... 
Kami keluarga yang ketiga sampai ke sekolah punyalah excited...
Bukan apa sebab terbaca di facebook Sekolah diani yang murid mendaftar adalah seramai 370++..
Masa Atikah mendaftar dulu rasa macam tak boleh tahan dengan keadaan tempat letak kereta yang terhad itu yang ambik keputusan datang awal sikit tahunni...
Syukur semuanya berjalan dengan lancar dan mudah sekali untuk Azalia mungkin dah ada pengalaman tahun yang lepas... 
Dah sekolah anak ibu ni kan... 
Masani tak ramai lagi murid sebab emak bapak ramai yang belum habis urusan pendaftaran... 

10 comments:

  1. dah sekolah dah dik yah..
    nampaknya anak kedua kita sebaya..
    tapi sayang hari ni sepatutnya ada orientasi sekolah agama Aishah tapi sebab sibuk terlupa pulak..esoknya pula baru oreintasi sekolah kebangsaan.. terbalik lah pulak kan..

    ReplyDelete
  2. selamat masuk sekolah dik ya..selamat belajar dn kenal kawan2 baru

    ReplyDelete
  3. Skrng bdak2nya x mcm zaman dlu da kak...jarang dah sy jumpa yg nangis2 time mak ayah tinggalkan kat skolah...

    Anak sy setel juga smuanya dah...tggu nak bukak skolah je lg ni...😊

    ReplyDelete
  4. sebaya tisya ngan azalia..bdk2 skarang dh tk nangis2 lg kn..tp mak2 yg emosional sebak tgk ank2

    ReplyDelete
  5. Ohhhb dah orentasi yeh....tak nangis dik Ya mmg bagus dan berani

    ReplyDelete
  6. Bila anak masuk darjah satu....terharu rasa sebab anak dah besar kan

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang