Nuffnang saya

Followers

Wednesday, December 11, 2013

Wordless Wednesday ~ 11.12.13.

Tarikh cantik harinikan 11.12 13.
Berkobar-kobar akak nak update entri harini....
Akak masih bercuti jadi memang susah sikit cuma teruja dengan tarikh harini sanggup guna handphone walaupun susah...
Aktiviti cuti kami....

26 comments:

  1. Cantik tarikh?? huhuhuu...
    kanak2 still main laptop :D

    ReplyDelete
  2. amboi, mesti meriah kan kt kg.....

    ReplyDelete
  3. uiii...meriahhh...best kan cuti2 sekolah

    ReplyDelete
  4. hari ni memang cantik tariknyer 11.12.13 tu...best nyer cooti-cooti

    ReplyDelete
  5. salam kak..
    tarikh hari ni memng cantil 11.12.13 :)

    ReplyDelete
  6. Memang cantik tarikh ari ni....
    Selamat bercuti.

    ReplyDelete
  7. Haa... semua nak buat entry pada tarikh cantik ni..

    ReplyDelete
  8. Cantikkan date arinie..date arinie kan 2 thn lps falsya punye reception..hehe

    ReplyDelete
  9. Sama ngan anak sy...cuti ni...x ngadap lappy...ngadap tab...sib baik ptng2 bole riadah kuar pluh..dpn umh je...klau x...x tau la...

    ReplyDelete
  10. seronoknyer sepupu2 tuh lyn tab... nengok cite apa lah agaknyer sampai mcm2 sekali

    ReplyDelete
  11. Cantik betul tarikh tu kan, smlm n3 autopublish..tak perasan tarikh..huu..

    Amboi si kecik pun, dekat noo nonton tu..hehe..

    ReplyDelete
  12. tarik cantek.. ramai pilih untuk kahwen pada tarikh nih kan~

    ReplyDelete
  13. Memang cantik tarikh ni kan kak. Saya pon gigih menaip kat TAB ☺☺

    ReplyDelete
  14. hehee... suka tgk anak2 kongsi mcm tu..
    nureen klau nak draft n3 ari2 mmg x dpt la, tu pasal semua n3 autopublish jerr :)

    ReplyDelete
  15. memang cantik tarikh smlm..
    sukanya tgk anak2 ni..tgk tab bersama..:)

    ReplyDelete
  16. alolo...yg kecik pun join sama...kiut sgt ye

    ReplyDelete
  17. amboiii yang kecik tu pun sama kusyuk nyaa. dok layan apa la tu..

    ReplyDelete
  18. Bersama-sama layan gajet :)

    harini pun cantik 13.12.13

    ReplyDelete
  19. tiada kenangan yang terindah utk tarikh yg cantik ni...ingatkan leh tetapkan tarikh kahwin mcm Cik Ta dan Zain tu..tapi syg...cari calon dok jumpa2 lagi ahahaha

    ReplyDelete
  20. apa benda yg ditatapkan budak2 tu? ralit benor.

    ReplyDelete
  21. lamanya cuti :D

    tarikh tu cantik sbb senang nak ingat hihi

    ReplyDelete
  22. hehehe comey2 aje bebudak dalam pic ni !

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang