Nuffnang saya

Followers

Tuesday, December 3, 2013

Singgah Plaza Low Yatt

Dah petang baruler sempat nak aman damai sikit ... 
Ini kisah kami sebelum pergi ke Shah Alam hari jumaat lepas... 
Sebelum akak pergi bercuti ke Shah Alam sebenarnya ada misi yang perlu dilaksanakan...
Lepas hantar mak mertua akak ke Gombak kami singgah Plaza Low Yatt dulu..
Bukan beli komputer atau laptop tapi nak pergi ke Pusat Servis ASUS..
Suami akak punya laptop yang baru beli tapi dah ada masalah... 
Budak-budakni dah tak sabar nak pergi ke Shah Alam...
Sempat singgah Plaza BB lagi dan kebetulan Parkson ada jualan murah..
Memang berbaloi-baloi dapat belikan seluar jeans untuk Atikah.... 

Sempat singgah Noor Chicken Rice di tingkat paling bawah Plaza Low Yatt..
Boleh tahan gak rasa nasi ayamnyer... 
Makanan goreng-gorengpun ada... 
Harga bolehler kawasan Bukit Bintang kot...
Nasi ayam kesukaan Atikah dan Azalia....
Nampak sedap tak....
Cantik tak tempat sambaltu... 
Letih pusing-pusing Low Yat dan BB Plaza
Peace ... kami nak makan nasi ayam... 
Laptop ayah dah kena masuk wad seminggu...

Lepasni kita cerita pasal MUZIUM LILIN @ RED CARPET i-City Shah Alam... 

13 comments:

  1. lapar peptg ni tgk makanan kak. sy kalau ke low yat mmg lama.. mcm2 nak tgk cuci mata..

    ReplyDelete
  2. Smmg nk sedap..nyum2. Lapa terus perut bila tengok.

    ReplyDelete
  3. Selalu gie law yatt lalu je kt restoran tuh sbb nk gie parking tp xpenah singgah..nmpk sedap jerrr tuh..

    ReplyDelete
  4. Dah lama tak masuk Low Yat walaupun dekat ja dengan opis, dgr khabarnya syurga mat bangla jugak skrg nih...:)

    ReplyDelete
  5. memang nmpak sedap sangat nasi ayam tu...

    ReplyDelete
  6. mana ada bdk2 tak suke mkn nasi ayam kak... aiyan pun suke walaupun mn nasi nyer je.... geram nengok lesung pipit si kakak

    ReplyDelete
  7. sama cam aunty ler..my fav nasi ayam :) nak terjah la muzium lilin :D

    ReplyDelete
  8. sedapnya...tiba2 lapar tgk nasi ayam yg nyummy tu....

    ReplyDelete
  9. nasi ayam nampak sedap..kerusi pun cantik

    ReplyDelete
  10. Kitaorang amat jarang gi BB plaza ni CZ...kiranya bukan kawasan kita le ni hehe
    Eh nampak cam sedap pulak nasi ayam tu!

    ReplyDelete
  11. kalu g low yat igt gadjet je...x igt pon nk mkn hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang