Nuffnang saya

Followers

Tuesday, December 3, 2013

Luahan Perasaan Atikah

Jumpa ini dalam tab...
Atikah yang tulis.... 
Ha.. ha... anak akakni kelakarler.. walaupun tidak sempurna tapi sangat menyentuh hati ibunya ini. Tulisanni ditulis sebelum kami pergi ke sana. Kelakar ingatkan apaler mers tebben rupanya Mr Bean.. ha.. ha... takper nanti oklertu.  Akak memang selalu suruh dia tulis diari. Mana tau nanti boleh tulis blog pulakkan... Insyaallah... 

Akak nak cerita pasal percutian kami di Shah Alam tapi belum ada kesempatan lagini ada kerja kena dibuat dulu.  Mungkin petangni boleh kot, akakpun tak sabar nak tunjukkan gambar yang selambak sampai pening nak pilih... Jadi layan dulu tulisan Atikah sebelum kami pergi ke sana.. 

15 comments:

  1. ai, pasni anak pun akan ada blog sendiri le...pandai dah tu menulis...

    ReplyDelete
  2. Sambil baca sambl senyum. Kak, soh atikah buat blog...hehehe...

    ReplyDelete
  3. Haa..atiqah ni tulis xda pulstop la... haa.. mewarisi bakat menulis daripada ibu nampaknya ni...bagusla asah bakat drp awal..

    ReplyDelete
  4. hehehehe..nampak gaya nak ikut jejak langkah ibu dier ni..kompem meletop pasni..ayat tu yang lawak kak..tebben yer..

    ReplyDelete
  5. salam singgah. waaaaa dah pandai tu, cuma tunggu masa ja nak ada blog. sebab dah terer diari, mesti lah terer blog ^_^

    ReplyDelete
  6. eehehe...JM baa sambil terseyum..ok lah tu...kelakar

    ReplyDelete
  7. wah! atikah ni dah ada bakat menulis kak..:)

    ReplyDelete
  8. Hehehe..comelll..mau xcukup nafas baca sbb xde full stop..ahaha

    ReplyDelete
  9. mers tebben rupanya Mr Bean hahahaa.. ala budak lagi.. kira ok la ni.. nnti dah tambah umur makin pandai la.. kalau dia tau entry ni mesti dia majuk ngan mama dia :P

    ReplyDelete
  10. wahhh rajinnya dia menulis kak...tapi semput membaca sbb takde tanda baca...hehehehe.....tapi still bagus sbb dalam umur macam tu dia rajin nak menulis kan...semoga kerajinan tersebut dapat dikekalkan...:-)

    ReplyDelete
  11. wahhh rajinnya dia menulis kak...tapi semput membaca sbb takde tanda baca...hehehehe.....tapi still bagus sbb dalam umur macam tu dia rajin nak menulis kan...semoga kerajinan tersebut dapat dikekalkan...:-)

    ReplyDelete
  12. Ada bakat jadi penulis blog yg berjaya ni hehe.... ganti mak dia...
    hehe...
    Bila dah tulis impian dia gitu rasa bersalah pulak sebagi mak kalau tak pergikan...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang