Nuffnang saya

Followers

Friday, December 27, 2013

Majlis Harijadi Nazran di Gunung Lang Ipoh

Esok cuti yeeee.... haaaa..... rasa cepat gak mingguni... 
Minggu depan dah masuk tahun baru 2014kan... 

Akak sambungkan lagi kisah masa cuti panjang akaktu selagi tak habiskan... 
Selepas melawat  Masjid Muhammadiah atau Masjid Cinatu kami ada satu lagi acara...
Acara potong kek anak sedara yang paling kecik iaitu Muhammad Rizq Nazran.... 
Sebab haritu bapak dia kerja kenalah tunggu bapak dia balik dari kerja dulu...
Kami buat majlis Harijadi Nazran di Pusat Rekreasi Gunung Lang...
Buat majlis ringkas untuk suka-suka jer... 
Beli kekpun yang dah siap kat kedaitu nasibler comel gak keknya...

Jom tengok gambar harijadi budak comel kesayangan kami....  
Ok jugakkan kek harijadi Nazran... 
Beli makanan ringan untuk budak-budak kecik...
Besday Boy ngan ibu dia, adik akaklerni...
Mak Cho yang tiup semua belontu, hebatkan Mak Cho..
Umur setahun memang tak pandai lagi besdayni...
Tengok punya payah nak suruh tengok.. 
Anak akak yang dah tak sabartu... 
Happy Birthday to you... 
Makan pizzajerler lebih mudah... 
Jom kita berkemas sebelum balik kot nanti kena kejar ngan DBI... 
Azalia puas main sebab ada tempat permainan kanak-kanak...

Taman Rekreasi Gunung Langni juga tempat menarik untuk di lawati kalau datang ke Ipoh... Tapi haritu akak takder rezeki nak menyeberang naik bot... Hari itu jugak akak tak bawak handphone juga kamera so gambar semua dari adik-adik.. so melepas nak ambik gambar yang menampakkan tempatni adalah di Gunung Lang...  Tapi tempatni memang cantik dan harap DBI akan jaga tempatni elok-elok... Kesimpulannya kena datang lagi ke Gunung Lang kalau balik Perak.

15 comments:

  1. hepi birthday nazran....
    bestnya makan kek birthday comel

    ReplyDelete
  2. hepi birthday nazran....
    bestnya makan kek birthday comel

    ReplyDelete
  3. gunung lang best!
    kite mmg suka pi sana hihi
    :D

    ReplyDelete
  4. Dh besar nanti mesti leh nyanyi lagu besday ngan kakak abg

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday untuk besday boy..... :D

    ReplyDelete
  6. Penah pegi dulu..tp x naik la botnya.....jln2 kat dpn tu je...jenguk kejap..sebab terlalu...pastu balik dah...

    ReplyDelete
  7. Seronok tmpt pun cantik .. nampak keseronokan pada wajah anak anak .. happy birthday nazran.. kek tu comeiii sangat

    ReplyDelete
  8. cantik kek besday boy..party simple cmni pun best..makan pizza n jajan mmg kegemaran budak2

    ReplyDelete
  9. cantiknya kek itu,.. suasana pun meriah, tak terfikir kan idea nak sambut besday begini... errmmm menarik..

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    ReplyDelete
  10. Happy Belated Birthday si comel.

    Keknya pun comel sangat

    ReplyDelete
  11. comelnya birthday kek dia...hepi birthday nazran!

    ReplyDelete
  12. gunung lang ni yg nmpk dr tepi highway plus tu kak cho?..hepi besday budak comeiii

    ReplyDelete
  13. Ohhhh......baru tau pasal Gunung Lang ni....
    hepy bezday Nazran!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang