Nuffnang saya

Followers

Wednesday, December 18, 2013

Wordless Wednesday ~ 18/12/2013

Layan sikit gambar yang ada dalam simpanan ni...
Masa balik kampung adik akak bagi gambar dari kamera dia..
Gambarni dah lamapun masa pergi rumah adik akak sebelum dia pergi Mekah tunaikan haji..

Yang bawah gambar macam-macam masa balik kampung cuti panjang... 
Singgah hentian mana entah pergi toiletjer....... 
Perangai budak-budak yang menyorok masa suruh bergambar... 
Pretzel Auntie Anne ni kalau singgah Jusco Ipoh mesti akak beli.. kat sini tak pandangpun..
Dik Ya pun suka... 
Nazran memang jadi tumpuan sepupunya yang besar...

13 comments:

  1. seronoknya brcuti pnjang kt kampung,ye..akak jgn lupa jenguk entry sy esok,ye :))))

    ReplyDelete
  2. sedap ke kak pretzel tu..zee tak pernah makan ni...hehehheee, selalu jer ketinggalan jaman..

    ReplyDelete
  3. oraang nak amik gambar dia nyorok plak. hehehehe

    ReplyDelete
  4. Amboii..smp gitu haaaaa nyorok..ahahahha

    ReplyDelete
  5. KAN BGUS LAU AUNTIE ANNNEEEEEE NI ADA KAT AEON STATION 18 =)

    ReplyDelete
  6. ahahah...kelakar..masing2 masukkan kepada bawah kerusi tak nak bergambar..

    ReplyDelete
  7. Macam-macam perangai mereka, boleh menyorok bila nak diambil gambar :)

    ReplyDelete
  8. amboi ! malu - malu kucing semua nak bergambar yer .

    ReplyDelete
  9. Cuti cuti kampung yang mengembirakan :D

    ReplyDelete
  10. ari ni dh kamis
    br siggh WW kak..haha

    eh cntik la gmbr2 akak skrg
    pakai camera apa ye?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang