Nuffnang saya

Followers

Wednesday, October 2, 2013

Wordless Wednesday 2 Oktober

Gambar macam-macam dari majlis yang dihadiri...
Inilah yang syioknyer hari rabu...
Biarkan gambar berkata-kata...
r yang comel... r untuk nama suami ku...
 Kek Pelangi yang sedap...
Berani tak anak sayani...
Gambar masa Karnival Sukan ...
Nanti akak ceritakan kisah masa Karnival Sukan...  
 
 Cekak comel beli dari cik Ila...
Jom tengok fb dia Cik Ila
Gambar yang dipilih oleh Azalia untuk kek harijadi dia..
Nanti akak ceritakan kisah harijadi di Genius Aulad..


34 comments:

  1. BERANINYA gambar ngan ular yer... kek tu sodap.. pelangi lg

    ReplyDelete
  2. berani btl anak akak...kalau sy, memang tak la....huhu..

    ReplyDelete
  3. Beraninya dia...klau sy jgn harap ler...tgk dri jauh pun da geli geleman...apa lg nak pgangnya...:-)

    ReplyDelete
  4. berani si kakak tu..zee tengok pon dah geli..

    ReplyDelete
  5. kek pelangi nmpk sgt sedap dan menarikla kak.

    ReplyDelete
  6. suka kek pelangi tu..cantik sure sedap kan..
    takutlah dengan ular..berani kakak

    ReplyDelete
  7. Tiba2 berdiri bulu romaku nengok ular tu...

    ReplyDelete
  8. Beraninya dgn ular...aunty sendiri pun terjerit2 nmpk ular..

    ReplyDelete
  9. sedapnye nampak kek pelangi ituuu~

    ReplyDelete
  10. Tidakkk....ada ulauuuuu hu3

    Sgt berani anak dara akak nih hu3

    ReplyDelete
  11. beraninya kakkkk si kakak dgn ular tu...errkkk

    ReplyDelete
  12. geli ngan ular tu....beraninya dia pegang...

    ReplyDelete
  13. saya takut/geli ngan ular..xdela nak bergambar begitu
    tetiba nak makan kek pelangi pulak ^_^

    ReplyDelete
  14. salam ChoZila..tgk gambar anak ngan ular tu...seram lak.Berani betul dia ya!!!

    ReplyDelete
  15. auwwww ulau....
    geng ar ngan auntie, nmpk ulau musti nk pgg tapi kalo mmg jinak la... he3

    ReplyDelete
  16. Akak geli dengan ular ni Zila... tengok gambar pun dah geli geman... memang berani lah anak dara tu :)

    ReplyDelete
  17. gambar ngan ulor tu ngeri tau...
    kek harijadi tu cantik sangat...

    ReplyDelete
  18. org besar ramai takut dgn ular tapi dia steady jer ...

    ReplyDelete
  19. cantik lesung pipit..beraninya..kalau sy mmg taklah jawabnya...

    ReplyDelete
  20. gambak ada ulaq tu buat KA melompat dan jerit Makkkkkkkkkkk!

    ReplyDelete
  21. alahai.. akak pun tak berani nak bergambo dengan ular tu.

    ReplyDelete
  22. comel la pulak tgk anak ular sawa tu :)

    ReplyDelete
  23. Xsabar nk tunggu n3 seterusnya...

    ReplyDelete
  24. dah macam si abdul saya pulak dia, berani dengan ular..
    lagi hebat sebab dia perempuan!!

    cekak rambut yg ohsem..

    ReplyDelete
  25. Weeiiii gelinya ular...
    Berani betul dia... eiii...

    ReplyDelete
  26. Cantik pulak kek pelangi tu CZ....terang warna dia

    ReplyDelete
  27. berani nye pegang ular...geli nengok...rindu nak ke blog akak....

    ReplyDelete
  28. eeee...beraninya diaaa...JM tgk pun dah rasa geli eeeeee

    ReplyDelete
  29. Banyaknya cerita tertangguh di sebalik gmbr. So, tunggu entry setiap gmbr tu keluar, baru bleh komen utk setiap occasion tu.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang