Nuffnang saya

Followers

Friday, October 4, 2013

Karnival Sukan SKS1BK (2)

Entri kalini masih di karnival sukan sekolah Atikah...
Tapi kalini jom tengok acara yang dinantikan oleh Atikah dan kawan-kawan tahun satunya..
Berlatih bagai nak rakkan, ibupun teruja juga nak tengok apalah acaranya nanti...

Jom layan gambar yerk... 
GAMBAR atas  :: Facebook Mak Dalili
Yeah! kami dapat medal... Atikah dan kawan baiknyer...

Jom tengok kat bawah apa acara yang kami ambil bahagian...  
Bosannyer menunggu, muka sorang-sorang dah macam tak larat lagi... 
Suruh posing senyumjerler... 
Akhirnya dah boleh bangun.... nak dekatlah acara kami... 
Tegakkan barisan... 
Acara ditunggu-tunggu... 
Bawak bola pingpong dalam sudu... 
Go Atikah Go.... ha.. ha... bola kat belakang.. 
Penyokong kuat yang tak bersorak... menyorok kat belakang...
Akhirnya kami dahpun menamatkan larian kami...
Tapi pasukan rumah biru hanya dapat nombor terakhir...
Tak kisahler janji bersemangat nak bersukan..
Tahun depan ada lagikan... 

16 comments:

  1. tgk anak2 bersukan teringt kat diri kita sndr waktu kecik2 dulukan.. hehehe

    ReplyDelete
  2. atikah dgn dalili je sama besar, yang lain kecik2 lak kak. ni campur2 dgn darjah lain ke? takpela, sukan suka2 kan..

    ReplyDelete
  3. nampak sonok jer anak2 dapat joint xtvt cam nih kan~

    comey lah lesung pipit dia~

    ReplyDelete
  4. Adalah juga kenangan medal masa tadika boleh simpan.

    ps: tetap terpikat lesung pipit Atikah:)

    ReplyDelete
  5. Anak akak belum sukan lagi... katanya lepas hari raya haji nanti... tak menang tak pe yg penting semangat kesukanan tu kan dear... :)

    ReplyDelete
  6. Betul tu kalang menang tak penting..yg penting semangat kesukanan tu...;)

    ReplyDelete
  7. dh lama tak tgk sukan anak anak.. meriah je kan

    ReplyDelete
  8. Dalili comel. Eh, ke situ plak kan.

    Dapat medal tu dah cukup buat anak2 gembira. Tanda kemenangan.

    ReplyDelete
  9. hahahahaaa tak memang takpe kak..janji dorang heppy..

    ReplyDelete
  10. Yey..dapat gak dia medal.. hehehe

    Sronok tgk muka diorg tgh hepy...

    Adoiii windu nak berbaris angkat tangan cenggitu... hehee

    ReplyDelete
  11. anak2 memang suka sukan he hee kita pun suka tgk
    paling happy dpt medal tu kan cho he hee

    ReplyDelete
  12. adat btndingla.. x kisah kalah pon.. y pting kseronokkan n kerja bpasukan tu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang