Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 24, 2013

Cerita Hujung Minggu

Takder ceritapun sebenarnya hanya cerita hujung minggu ke kenduri orang kahwin..
Sebenarnya dah dua minggu berturut-turut kami pergi kenduri kahwin di Kuala Selangor...
Kebetulan pulak dua-duanya adalah adik-adik sepejabat dengan suami....
Tapi yang minggu lepas langsung tak bergambar gitu...
 Atikah yang sekarang suka bertudung lilit-lilit...
Tapi ibu dia bukan pandai ngat kira oklahkan... 
 Dah lama akak tak tengok ada live band nyanyi dirumah orang kawen..
Selalunya sekarangni pasang karaokejer... 
 Masani hujan nasiblah banyak makanan nak di kudap..
Lagipun sambil menunggu dapat dengar orang nyanyi..
Suara penyanyitu sedap pulaktu... 
Iniler kesukaan anak-anak akak... dapat jajan...

23 comments:

  1. cho.. awok ni dah lama x gi kenduri sbb belajo... hukhuk

    ReplyDelete
  2. Dapat jajan satu bungkus lagi eh?

    ReplyDelete
  3. Live band kalau suara tak ok mana berani dia nak buat Zila, bimbang malu..

    Cantiklah si kakak bertudung. Elok dia dah suka.

    ReplyDelete
  4. wah Atikah dah pandai bergaya tudung camtu ya....comel aje.

    ReplyDelete
  5. syoknya kalau dapat makan nasi kenduri..

    ReplyDelete
  6. kite pn last week gi kenduri khawin anak buah...hehe..
    pandai atiqah pkai tudung lilit ye..cute je! :)

    ReplyDelete
  7. falsya ngan husband ade gak dpt jemputan kawen tp mcm xlarat nak gie..hehe..perut dh membesau dgn jayanye..;)

    ReplyDelete
  8. zura dh lama tak dapat jemputan kenduri. bestnye makan nasi kenduri kan~

    ReplyDelete
  9. Siap ada live band lagi. meriah ni.

    ReplyDelete
  10. Lawanya atiqah pakai tudung lilit lilit.. nampak cun.. seronok ke kenduri ye..

    ReplyDelete
  11. lawak si kakak bertudung... budak2 mmg suke tudung belit2 nih kak... diaorg suke mencube kan

    ReplyDelete
  12. suka tengok anak2 kecil pakai tudung lilit2..comel sangat...

    ReplyDelete
  13. anak buah pun dah mula suka pakai tudung lilit . tapi tak reti wat sendiri ...

    ReplyDelete
  14. fesyen tudung skrg ni mcm2.....mmg cantik2 kalau kena gaya.

    ReplyDelete
  15. Ada live band, menarik :-)
    Alahai pandi nak bergaya anak dara sorang tu ye.. :-)

    ReplyDelete
  16. comel sgt dah atiqah pakai tudung lilit gitu..

    ReplyDelete
  17. klu kenduri dpt jajan tu mmg kesukaaan anak2..sy ni pun tak kurang gak.keropok2 semua bg sy..aiman dia layan gula2 n coklat je

    ReplyDelete
  18. Masa anak abg okje kawen dulu ada gak panggil org nyanyi cenggitu CZ

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang