Nuffnang saya

Followers

Friday, October 18, 2013

Menjelang detik 12 malam

Dah tengok kek harijadi Azalia, kali ini tengok gelagat Azalia lak.. 
Jom layan gambar dik Ya sebelum detik 12 malam harijadinya....
Sebenarnya tak berniatpun nak belikan hadiah untuk dia tahun ini sebab hujung bulanni 
nak bawak dia jalan dan tidur hotel sebagai hadiah harijadi..
Jadi masa balik jumpa orang di Puncak Jaliltu singgahler kedai nama  Save Mart 
(kalau tak silap) dan nampak minion kesukaan dia sekarang...
Hargapun bukanlah mahal jadi suruh dia ambil sebagai hadiah harijadi dia keesokan harinya..

Ibu dia saja nak dera suruh bukak tepat 12 malam... 
Tapi baru pukul 10.30 malam dia dah tak sabar nak bukak juga...
Akak kata boleh tapi kena bergambar dulu, maka macam aksiler terakam..

Jom tengok gambar budak yang tak reti bersabarni...
Peace Yo!!!
Inijer yang ibu bagi tau.. 
Iniler minion saya... 
Sayang sangatler tu, esok lusa entah kemana... 
Kiss sikit... 
Ini macam saya.. 
Layanjer mak kita suruh posing...
Ibu dia cadang nak simpan dalam kotak gitujer tak nak bukak..
tapi anak2 mana nak gitukan...  

23 comments:

  1. hepi anak dare akak dpt minion kesukaan...lieya tgk pun cam best kak....comel plak...ari tu tgk kat toyrus mahal kemain....

    ReplyDelete
  2. Suka nya Adik Ya dpt hadiah.. bestlah ibu bagi Adik Ya mainan kesukaannya ;)

    ReplyDelete
  3. hepi belated bufday azalia...

    ReplyDelete
  4. hehe.. happy birthday dik ya.. comel je kena tunggu detik 12 malam ya.. hehe

    ReplyDelete
  5. Sukalah dpt hadiah tu ya..simpan baik2 ya.. :)

    ReplyDelete
  6. Minat betul budak2 dgn minion ye. untung le mak dia pemurah. Hadiah dpt, tidur hotel pun dapat.

    ReplyDelete
  7. bestnya dapat hadiah minion! hihi

    happy birthday azalia :D

    ReplyDelete
  8. biasala anak2.bila nak janji macam2 akan jagala, xkan ilangla.tapi xsampai seminggu hilang dah.

    ReplyDelete
  9. Manalah boleh Zila nak bagi dia tengok dlm plastik, mestilah tak puas. Macam kita juga dapat hadiah sudu-garfu-pisau tak kan nak biar dlm plastik mesti teringin nak guna:)

    ReplyDelete
  10. Happy bufday dik ya...bwk jenjalan tidur hotel tu tak sama dengan dapat hadiah fizikally so rasa gembira tu berbeza.

    ReplyDelete
  11. Happy bufday azaliaa... mmg comey charater minion tu ekkk... ada berangan gak nak beli pyjama minion tu utk anak dara 3 beradik tapi tak cukup saizzzz sob sob sobb

    budak2 tak de nya nak tengok dari luar kotakk.. kompem nak gentel2 kiss2 lagi hihihii

    ReplyDelete
  12. Happy belated birthday azalia. Seronok dpt hadiah erk.

    Bila nak ngedate ngan saya lagi kak?

    ReplyDelete
  13. kiutnye patung2 tuh.
    memang femes betol minion nih kan~

    ReplyDelete
  14. Comel2xlah... :-)
    Ooh ada ye, eina pun tak perasan sgt kedai tu, walhal sllu je ke puncak jalil..

    ReplyDelete
  15. esok lusa mmg dah x dok kat dlm kotak ... heheheee

    ReplyDelete
  16. Brp rm kak?
    Si bambam hari2 bukak dvd kartun ni..hihi
    Layankan je la

    ReplyDelete
  17. Betul...jangankan anak...mak budak pun kekadang tak tahan! Hehe

    ReplyDelete
  18. ala..comel jea. rasa macam nak pi beli tuk diri sendiri jea..hihihi

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang