Nuffnang saya

Followers

Wednesday, October 9, 2013

Wordless Wednesday ~ 09102013

Harini dahpun sehari lepas adik Ya birthday... 
Terkenang-kenang masa dia kecik dulu...
Sekarang dah besarpun anak ibu...
Semakin banyak mulut, sampai kita suruh dia boleh tak diam seminit...
Tapi kalau dia tak nak bercakap kita lak yang suruh dia bercakap...
Senyum seindah suria... 
Seriusler pulak...
Ala dik Ya... geramnyer ibu tengok masa adik kecik dulu...
Masani saya 4 tahun...
Gambar Azalia dua hari sebelum harijadi yang 6 tahun... 
sekarang saya dah tinggi... sikit lagi dah nak 120cm..
Jadi kalau pergi taman tema banyak permainan dik Ya dah boleh main....

TERIMA KASIH Allah atas kurniaanMu kepada kami..
Terima kasih  juga kepada kengkawan blog atas ucapan selamat hari jadi untuk dik Ya.
Moga doa kalian akan mengiringi perjalanan hidup dik Ya hingga akhirnya...

25 comments:

  1. tu la kak, mmg seronok imbau kenangan anak2 kite mase baby kan...dgn muke comel m bambam dieorg....pastu sedar dari noltagia tgk anak kite dah besar pun...betapa kejapnye mase berlalu.....

    ReplyDelete
  2. comeynya dia masa baby...dah besar tambah manis...masa yang berlalu tu rasa kejapp je kan..tahu2 dah besar dah anak..:)

    ReplyDelete
  3. alaaa...kucik..kuchik..kuchik...ehehe

    ReplyDelete
  4. Alolo kak ras nak pinjam headband dia tu.. comey...

    Lepas nih tinggi dia lehla challenge akak hehehe

    ReplyDelete
  5. comelnya!

    waktu baby tu rasa nak kunyah je pipi tu

    omey angat ;)

    ReplyDelete
  6. comey tengok gambar masa baby..skrang pon comey jugak..hihii..
    kalo kenang balik zaman dorang kecik, cam tak caya jer kan..kejap jer besar depan mata..perubahan tu memang tak perasan..

    ReplyDelete
  7. teciknya azalia time baby ni. berapa kilo agaknya kuar masa lahir azalia ni..

    ReplyDelete
  8. nak bebi girl jugakkkk.... sebab nak pakaikan gown dan hairband. Heheh.

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Dik Ya... rasa meamng cepat masa berlalu tahu-tahu dah 6 tahun ye Zila..

    ReplyDelete
  10. sekejap jer masa berlalu...kejap jer dah besar...kemain comel dier dik ya pakai dress tu...

    ReplyDelete
  11. happy birthday dik ya.. kejap je masa berlalu kann..

    ReplyDelete
  12. cepat jer kan masa berlalu.
    sekejap jer anak2 dah besar kan~

    ReplyDelete
  13. sekejap je rasa anak2 dh membesarkan...

    ReplyDelete
  14. makin besar makin lawa dahhh.. tak leh panggil adik ni.. dah kena panggil kakak plak hihihihi

    ReplyDelete
  15. hepi besday Azalia...kejap 6 tahun
    itu gambar masa baby yup..comel

    ReplyDelete
  16. Selamat hr jadi azalia...moga membesar menjadi ank cemerlang dunia akhirat...amin

    ReplyDelete
  17. Hepi bday azalia!
    Beso dah dia ye
    Kene rajin ke dapo ni hehe

    ReplyDelete
  18. sanah helwah azalia.moga menjadi anak yang solehah.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang