Nuffnang saya

Followers

Tuesday, October 15, 2013

Berkumpul adik beradik

Ini kisah minggu sudah kami berkumpul di Shah Alam sebab adik akak nak berangkat ke tanah suci.. Takder yang istimewa cuma seronok rasa hati dapa berkumpul semuanya... Sampai di Shah Alam kami dihidangkan dengan nasi Bukhara Briyani dan makan makanan yang emak akak bawak dari kampung... Anak-anak macam biasa sibuk main sehari suntuk...

Layan gambar lagi mudahkan...  
Bukhari Briyani dari Restoran Syed..
Semakin canggih orang sekarang punya bisneskan..
Iniler rupanya satu set... 
Tak sabar menunggu... 
Adik akak yang baju hijautu memang gemar makanan kedai mamak... 
Adik akak yang ambil gambar dan adik ipar akak yang bertudung hitamtu 
sekarang sedang berada di tanah suci Mekah..
Moga mereka mendapat haji yang mabrur... Amin... 
Anak-anak kecil makan berbaris kat sinijerler... 
Yang menonggengtu tengah2tu pasal yerk...
Makan ramai-ramai mengundang selera
Ini lagi best bawak dari kampung betik dengan pencicah super duper sedap...
Bengkang emak buat untuk anak kesayangannyer... 
Ini juga emak buat untuk anak dan cucunya... 
Mohamad dan Adif...
Atikah sedang bermain buaian... 

12 comments:

  1. meriahnyer bila kumpul ramai2 camni..tgk generasi anak2 pon ramai..

    salam aiidladha kak

    ReplyDelete
  2. Seronoknya kumpul ramai2..
    Wah!!! Sedap gler betik tu cicah smbl kicap. Dah lama sgtx mkn..terliur nie :P

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapat berkumpl dan menjamu selera reramai gini...selamat hari raya aidiladha...

    ReplyDelete
  4. Besarnya rumah. Puashati bleh kumpul adik beradik ramai2. Muda2 lagi dah dpt jemputan daripada Allah. Bertuahnya mereka berdua.

    ReplyDelete
  5. Salam Aidl Adha...
    Seronoknya dapat kumpul ramai2...

    ReplyDelete
  6. yg menonggeng tu nk berdiri la ape lg.. hehehe

    ReplyDelete
  7. sedap2nye makanan~
    terliur saya memandangnye~
    *telan air liur

    ReplyDelete
  8. luasnya rumah dia.. eh² itu pulak yg sy komen dan nampak yer... sbb x heran nasi beryani ni kikikiki

    ReplyDelete
  9. Best nyer ... Kumpul adik beradik sambil makan2 ...

    ReplyDelete
  10. Cantik rumah dia CZ....emak okje dedulu pun suka bawak makanan dari kg kalau gi rumah anak....senang....anak tu pun tak yah susah susah nk masak!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang