Nuffnang saya

Followers

Thursday, October 3, 2013

Karnival Sukan SKS1BK (1)

Ini kisah karnival sukan Sekolah Kebangsaan Seksyen Satu Bandar Kinrara.. 
Hari sabtu sukan untuk tahun 4,5 dan 6 maka tahun 1, 2 dan  3 adalah hari ahad...
Seawal pagi hantar Atikah dulu ke sekolah dan kami pergi sarapan...
Lepas sarapan barulah akak dan dik Ya singgah ke sekolah...
Masatu dah mula beberapa acara seperti perbarisan, ikrar dan tak tahuler apa lagi yang ada...

Karnival Sukan ini patutnya sebelum Ramadan tapi sebab jerebu tertunda..
Oklahkan merasa gak anak akak bersukan..
Jom tengok gambarlah...
Yang ditengah padangtu adalah budak-budak yang masuk perbarisan...
Macam-macam gak pakaian beragam yang ada  tapi malas nak ambil gambar dari dekat gituler rupanya... 
Cuaca haritu sangat panas... 
Tapi budak-budak yang ambil bahagian memang nampak bersemangat... 
Pondok menunggu untuk murid-murid...
Persembahan dari murid pra sekolah...
Persembahan dari murid tahun satu
Persembahan dari entahler tak ingat..
Dan ada lagi persembahan yang akak tak tengok sebab dik Ya dah 
tak sabar nak main macam-macam benda... 
Yang berbaju hijau dan topi merah adalah juruacara untuk Karnival Sukan haritu..
Macam ku kenal tapi siapa yerk!!!
Muka budak yang dah bosan menunggukan..
Budak-budak memang gitukan... 

10 comments:

  1. salam kenal..
    comel wajah anak2 yang bersukan ini. balik mesti wajah masing2 kepenatan.jemputlah ke blog saya http://ummuainni.com

    ReplyDelete
  2. Suka la dorang bila dpt be4sukan yer..

    ReplyDelete
  3. Suka la dorang bila dpt be4sukan yer..

    ReplyDelete
  4. Budak2 sekolah rendah...bilatiba hari sukan,mmg best tgk....dengan baju ikut warna rumah masing masing :)

    ReplyDelete
  5. oh teringat akan saya ketika waktu persekolahan dulu :D

    ReplyDelete
  6. Excited anak2x di hari sukan ye.. :-)

    ReplyDelete
  7. wuhuuuu sukan sekolah mmg best! haha

    paling best bila masuk kawad

    panas tu mmg panas, tp seronok :D

    ReplyDelete
  8. mmg seronok bila ada hari sukan...

    ReplyDelete
  9. waaa.. teringat pulak time dulu2 sekolah..

    ReplyDelete
  10. sm ye rupanya mcm time kite sekolah dulu hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang