Nuffnang saya

Followers

Wednesday, October 16, 2013

Minion Cake untuk Azalia

WORDLESS WEDNESDAY hari ini hanya nak tunjukkan gambar kek harijadi Azalia yang di sambut bersama keluarga. Harirayakan berkumpul adik beradik jadi teruslah belikan kek dan sediakan goodies, buat kecil-kecilan.. Ibunya beli kat kedai kekjer.. Oklahkan janji dia suka...
 
Inilah pilihan hati... si minion nama Stuart kot!!.. 
Saya dah enam tahunlah....
Saya janji jadi budak baik... 
Amacam serupa tak kek yang jadi pilihan dengan karektor Miniontu.. 
Kira puas hati jugak dengan kek ini walaupun rosak sikit sebab 
ibu Dik Ya bawak balik kektu naik motor so ada yang rosak sikit... 
Bukan salah kedai tapi ibu dik Ya... ha.. ha... ibu otai(kata budak2 opis)

17 comments:

  1. comellah kek tuh...
    puas hati hajat tercapai kan...

    ReplyDelete
  2. kiutnye kek tu..
    mesti adik Ya suka. budak2 mesti suka kek2 kiut cam nih. makan nye x de lah beriya sgt kan~

    ReplyDelete
  3. kek yang cantik.. ;)
    selamat hari lahir Azalia.. ;)

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Azalia...comel je kek tu.. Minion kan skrg ni famous..:)

    ReplyDelete
  5. Trend minion sekarang ni Zila. Anak-anak dapat kek ni laaagilah suka.

    Happy birthday Azalia sayang...

    ReplyDelete
  6. Cntiknya kek..salam kenal..snggah dan folo blog our wonderful life..jika sdi,snggsh ke blog sya :)

    ReplyDelete
  7. trending betul kek ni..dulu angry bird la..upin ipin la..sonok kan bebudak skarang..zaman kita dulu takde pon sumer ni..nak makan kek pon susah..huhuhuu

    ReplyDelete
  8. mesti seronok sangat azalia dapat cake minion tu :)

    ReplyDelete
  9. macam2 kartun skrg ni...kalau tak de anak kecik mmg tak taulah jawabnya nama2 kartun tu...balik mickey mouse aje yg tau

    ReplyDelete
  10. Happy birthday to Azalia...
    Comel kek tu... sayangnya nak makan :)

    ReplyDelete
  11. Comelnya kek minion ni. Kalau adam mesti suka gak sbb tgh gile game ni kan...

    ReplyDelete
  12. Fuyyyooo... lawa sesangat cake tu.. hahahaa.. suh simpan dlm almari jgn makan :P heheheee.. Happy birthday..!!!

    ReplyDelete
  13. Cutenya kek tu kak. Tempah kat ner?

    ReplyDelete
  14. Makan ke tidak dia kek tu CZ....ke sayang, nak simpan dlm fridge

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang