Nuffnang saya

Followers

Monday, April 14, 2014

SELAMAT HARI LAHIR 8 TAHUN

Untuk anak ibu tersayang Selamat Hari Lahir yang ke 8...
Ibu harap Atikah akan jadi anak yang solehah...
Semoga menjadai anak yang boleh menyenangkan hati ibu dan ayah...
Berjaya untuk membezakan baik dan buruk...
Mampu untuk meneruskan perjalanan hidup ini waktu senang dan sukar...

S.e.L.a.M.a.T.  H.a.R.i .  L.a.H.i.R
Ibu dan ayah sayang kakak... 
Gambar masa di kampung..
Masatu buat potong kek dengan sepupunya Adief...

JOM tengok gambar Atikah masa kecik-kecik....
Hari kedua kelahiran Atikah di PPUM....
Hari Raya kali pertama....
Masa kecik senang nak pakaikan cekak bagai...
Hello... Hello ..... Atikah di sini.. saya dah 8 tahun tau... ini masa saya kecik...

Atikah anak bertuah yang lahir selepas ibunya hampir berputus asa dengan kehilangan sebanyak 3 kali kehamilan. Atikah merupakan pengalaman mengandung kali ke empat . Dia menyerikan kehidupan yang menghilangkan pertanyaan orang ramai " lama dah kawen berduajerker". Isyh soalan yang makan hati tapi kena hadapi dengan senyuman. Atikah ibu sayang kamu.. 

21 comments:

  1. Happy birthday Atikah.semoga menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir Atiqah sayang.. alhamdulillah dari kecil smpai besar comel budaknya. Semoga Atiqah terus sihat, ceria dan gembira agar ibu dan ayah dapat terus gembira ya.. alhamdulillah rezki akak dapat anak yang comel dan baik...amin

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Selamat hari lahir Atikah semoga menjadi anak yg solehah tau.. nilah rezeki ibu ayah hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  4. kejap je dah besar/....happy bufday atiqah

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir buat Atikah. Semoga menjadi anak yang solehah yer utk mak dan ayah..

    ReplyDelete
  6. hepi besday atikah..!! be a good girl..

    ReplyDelete
  7. Selamat Ulangtahun yang ke-8, Atikah. Semoga menjadi anak yang solehah dan membanggakan ibu dan ayah. Tetiba pulak nak nyanyikan Atikah lagu 'Arjuna Beta'. Nak beri dia ingatan supaya tak dilupa jasa ibu yang melahirkan...

    Oh, ini kira kehamilan yang keempat baru dapat Atikah ya, Cho! Mestilah Cho dan suami rasa gembira sangat bila tengok Atikah first time. Comel sungguhlah Atikah masa kali pertama sambut raya. Macam anak patung dipakaikan baju kurung aje :)

    ReplyDelete
  8. oh comelnya dia :)
    semoga jadi anak yang solehah
    di dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Happy Birthday, Atikah sayang...

    ReplyDelete
  10. happy birthday kakak atikah......:-) semoga jadi anak yg hebat, cemerlang dunia dan akhirat....:-)

    ReplyDelete
  11. happy birthday atikah...
    semoga membesar sbg anak yg solehah kebanggan ibu & ayah

    ReplyDelete
  12. Org kdg2 berbahasa je tp x tau pihak 1 lg mgkn mkn dlm dgn pertanyaan mcm tu kan?

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah.kehadiran atikah penyri hidup cho..

    mult org kan cho.. huhu..

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah kak, semoga Atiqah menjadi anak yg baik :)

    ReplyDelete
  15. Happy born day atikah, Smoga membesar sebagai anak yg solehah.

    ReplyDelete
  16. holoh holoh comey nye atikah... zura ni tgh geram tgk anak pompuan ni skrg... kena bersalin lg sorg la zura nmpk nyer, dptkn girl pulok..

    selamat hari ulangtahun kelahiran ya atikah..semoga membesar menjadi anak yg solehah, berjaya di dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
  17. hb atikah
    semoga jd anak yg terbaik dunia akhirat :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang