Nuffnang saya

Followers

Tuesday, April 1, 2014

Urusan Institut Jantung Negara

Hari ini urusan masuk wad mertua di IJN...
Sebelum ini Hospital Putrajaya merujuk kes mertua ke IJN...
Lepas ke sini, IJN memberikan kami tarikh untuk mertua dimasukkan wad..
Tujuan cuma untuk dilakukan "sesuatu" supaya tidak bergantung kepada ubat cairkan darah...
Kita ikutkan ajer mana yang terbaik...
Mendaftar masuk sebelum pukul 2.00 petang ..
Urusannya sangat cepat...
Menunggu sebelum nama dipanggil untuk masuk wad...
Ambil darah dulu sebelum masuk wad...
Masuk wad sudah...
Adik ipar yang akan jaga..
Semoga dipermudahkan segalanya..
Nak balik dari IJN jemler pulak...
Awakni tak biasa dengan jalan KL rasa rimas sangat....
Nasib budak dua orang menumpang kasih rumah jiran...
Syukur punya jiran yang baik hati.....

Esok akak terus terjah blog kawan-kawan..
Rindu nak baca kisah korang semua...
Nak komen guna handphone susah sangat....


22 comments:

  1. tgk IJN teringat ayah pernah kat sini dulu.moga di permudahkan urusan kat sana.

    ReplyDelete
  2. Semoga mak mertua akak dipermudahkan segala urusan.. Semoga bertambah sehat selepas Ni.... Org pun sama kak... Rimas ngan jem kt kolumpo.tengok pun tak lalu......bole migrain....huhu

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah , dipermudahkan urusannya ...

    ReplyDelete
  4. Semoga mak mertua akak sihat hendaknya..dapat treatmen dgn baik Amin

    ReplyDelete
  5. semoga segala urusan dipermudahkan..
    sibik sikit tak apa zila..
    kita yang masih sihat ni, usahakan mana yang terdaya..

    ReplyDelete
  6. Semoga mak mertua cepat sembuh ya aminn. Tak pernah lagi sampai sini huhu

    ReplyDelete
  7. kt IJN nk daftar dia mmg agak cpt kak, cume kadang time nunggu jumpa doc yg agak lama... bln 4 nih pun aiyan ada nk jumpa doc kt IJN, mama nyer dh berdebar2 nih

    ReplyDelete
  8. Semoga berakhir dengan baik semuanya...

    ReplyDelete
  9. smoga dipermudahkan urusan mak mertua tu ea..

    ReplyDelete
  10. Moga cepat sembuh kak, baiknya jiran akak tolong jaga anak-anak..terharunya ada jiran macam tu :)

    ReplyDelete
  11. Eh lupa...Absyar pun ada appoinment kat Ijn bula 5 nanti :)

    ReplyDelete
  12. moga semuanya berjalan lancar yer akak, nureen doa dr jauh... amin...

    ReplyDelete
  13. semoga mertua akak cepat sembuh yer.

    ReplyDelete
  14. Semoga dipermudahkan segala urusan..semoga cpt sembuh..amin3..

    ReplyDelete
  15. moga mertua sihat...dipermudahkan urusan

    ReplyDelete
  16. Semoga Allah permudahkan segala urusan yer

    ReplyDelete
  17. Moga dipermudahkan urusan MIL...
    Pindah pulak hospital sini yeh CZ

    ReplyDelete
  18. Semoga dipermudahkan urusan mak mertua Cho ni.

    Jalan Tun Razak ni mana pernah kurang kereta. Dah jemu tengok jem kat sini.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang