Nuffnang saya

Followers

Wednesday, March 7, 2012

Wordless Wednesday ~ Guangzhou 3

Kalau negara lain begitu membanggakan kebudayaan mereka apalah salahnya kitapun mempunyai fikiran yang sama. Akak tak sabar nak tengok filem animasi pertama buatan Malaysia "SeeFood" yang akan mula ditayangkan pada esok hari iaitu 8 hb Mac. Ada kena mengena tak ngan gambar...

Lagi gambar lawatan suami akak ke Guangzhou di Impression Theater

11 comments:

  1. seronoknya..dpt tgk gambar pun jadi ler..

    ReplyDelete
  2. guangzhou..uhh rindu nak kesini lagi..mmg syok dpt tonton secara live ;)

    ReplyDelete
  3. wah..mcm best nk kesana..tp ssh makan kan kak?

    ReplyDelete
  4. wahhhhh....very interesting lah...
    rasa cam nak gi hari gak hahahaha...

    ReplyDelete
  5. Salam kenal.Akak n family ke Tienjin n Beijing..bandarnya agk kecil berbanding Guangzhou tu..suami aje yg pergi atau ikut sekali?

    ReplyDelete
  6. mesti seronok kalau dapat pergi.

    ReplyDelete
  7. best nye jenjalan kenal tempat org kan..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang