Nuffnang saya

Followers

Sunday, March 18, 2012

Nutella Ferrero

Inilah kegemaran dua beradik semasa cuti sekolah, laparjer sapu nutella kat roti dan makan... ehm sedapnyer.. semalam suruh beli baru lagi sebab yang ini dah habis. Akak beli yang besar sikit tak tahuler berapa lama... Korang suka tak makan bendani... akak tak suka sebab rasa muak..
Atikah sekaranni memang suka makan roti berbanding dengan dik Ya yang masih suka makan nasi. Kalau roti Gardenia yang panjangtu sekejapjer habisnya terutamanya cuti sekolahni...

10 comments:

  1. mcm sedap je NUTELLA nie..nt nak try rasa ler :)

    ReplyDelete
  2. ni feveret su n anak2 ni.br beli ptg smlm roti sebuntil tu dh nk abes dh ni.kbtulan nutella tgh ade discount kt giant.harga yg rm16 tu cuma rm11 je.igt nk g rembat lg sat g ni.

    ReplyDelete
  3. Stok ni wajib ada kat umah sy ChO he he kalu roti gardenia yg panjang tu cuma bertahan sehari je
    ni lah makanan anak2 sy terutama si abang yg tak makan nasi
    tak penah muak budak2 ni Cho, kita pulak muak nengoknye he he

    ReplyDelete
  4. sgt suka ...sedap...

    lama da x beli ni=)

    ReplyDelete
  5. akak...nuteila ni mmg sdp..sy pn hantu..rase coklat...kalo boleh nk ratah jee...

    ReplyDelete
  6. kurang suke sebab terlalu pekat rasa dia...

    ReplyDelete
  7. da pernah rasa.mmg shedap..dia ada yang duo kan?perisa coklat n kacang..tuhpun sodap!

    ReplyDelete
  8. danisha pun suke...kdg2 diam2 dia ratah cam tu je....hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang