Nuffnang saya

Followers

Thursday, March 29, 2012

Bowling di The Mines

Tarikh : 24/3/2012
Tempat : Bowling di The Mines
Xtvt : Main bowling..



Peristiwa berlaku pada hari sabtu lepas main bowling untuk xtvt sukan branch kami bulan Mac. Mulanya nak pergi Endah Parade tapi disebabkan malam minggutu penuh sebab ada kejohanan maka kami terus terfikir nak pergi The Mines pulak..



Alkisah akakni dah lama sesangat tak pergi sini, tak ingat berapa tahunler. Tapi masa adik akak belajar di UPM selalunya the Minesni ler tempat kami keluar. Rupanya the Minesni pun dah besar dari dahulu, boleh tahan jugak yerk.. Nanti akan datang lagi harapnya...



Layan jer gambar anak-anak akak macam biasa... tapi gambar sedikit terang sebabnya akak tersilap setting kamerani. Opps sori...
Kalau dik Ya memang pemalu kalau jumpa ngan orang yang baru berjumpa.. tak kiralah kalau balik kampungpun mula-mula dengan opahnyerpun dia buat dekjer... gituler payahnya... akakni main bowling memang tak reti jadinya markah akakler paling rendah sekali... jangan tak menghabiskan tenagajerkan...

27 comments:

  1. bestnyer kak.... nape takde gmbr main bowlingnyer....
    dana lama betul tak main bowling... ada dulu pun masa bujang2 mude belia lg...skrg nih idak le

    ReplyDelete
  2. bestnya.. dah lama Queen x bermain bowling.. teringin sgt ni.. tp xtau la bila berkesempatan.

    ReplyDelete
  3. x pernah main bowling kak oi..

    ReplyDelete
  4. sy x main bwling lg sebab serik dulu..tersilap cara baling kot...sakit kejap hehee...pastu serik dah =p

    ReplyDelete
  5. larat ke si comel tu angkat bola hehee...sy bawak anak buah...masuk longkang je hehe.x larat angkat bola

    ReplyDelete
  6. syoknyer... klo main dgn ank2 sure meriahkn

    ReplyDelete
  7. lesung pipit tak menahan kiri kanan! chomel!

    ReplyDelete
  8. Pandai ker main bowling ni...hehehe...

    ReplyDelete
  9. assalam Cho
    bestkan main bowling ni, meh la ke Wangsa walk leh kita main bowling sama2 he he

    ReplyDelete
  10. saya pun dah lama tak pergi the mines. last pergi pun tahun 2004 macam tu la.

    ReplyDelete
  11. Bestnya main bowling,Nurul lama dah x main,hari minggu sblm Zila main opis Nurul ada buat tournament kat situ....

    ReplyDelete
  12. Dah lama syima tak jejak ke Mines..last jejak masa zmn bujang..dating2..hehehe

    ReplyDelete
  13. lame betul x main boling.. sonoknya la.. boleh hilangkan stress..

    ReplyDelete
  14. na main jugak...da lame x main....

    ReplyDelete
  15. saya pun teringat nak bawak anak2 main bowling...mesti dorang enjoy....

    saya pun dah lama tak main ni...last main masa bujang dulu...huhu...

    ReplyDelete
  16. oh saya lagilah dah berzaman-zaman tak pegi mines.

    ReplyDelete
  17. lama tak maen bowling..hehehe tapi rasa mcm serik..1st time try..bola jatuh ke belakang..malu rasanye..huhuhuhh~

    ReplyDelete
  18. best main boling ni..tapi kat mines boleh tahan gak harganya

    ReplyDelete
  19. samala kita tak reti main boling

    ReplyDelete
  20. wahh the mines..rindu nak g sana..lama dah tk g serdang ni :)

    ReplyDelete
  21. alamak tu utk komen entry bwah..hehe

    taman pertanian ni pun pernah sekali je gi sini :)

    ReplyDelete
  22. xde pic main bowling? or bowling da msk longkang? hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang