Nuffnang saya

Thursday, March 1, 2012

Semoga impian terlaksana

Tarikh : 26-02-2012
Tempat : Wangsa Maju
Xtvt : Sekian lama ku nantikan..

Kisah hari ini adalah tentang satu impian akak sekeluarga yang sudah sekian lamanya. Jomler main teka-teka apa yang kami buat hari itu, senang saja nak teka rasanya.. Muka dua orang budak yang tidak tahu hujung pangkal... tapi ibu tahu dalam hati korang mesti berbunga-bunga macam ibu dia jugakan. Setelah sekian lamanya mendengar orang bertanya pasti selepas memilikinya nanti terasa sungguh bererti..

24 comments:

  1. ehemmm ape tu kak...lieya plak yg berdebar...tapi lieya rase kereta baru kotttt hehehhe...betul tak...kalo betul kene belanje tau!.....heheeheheh

    ReplyDelete
  2. beli kete baru ke kak?? ke.. sy silap.. hehehe

    ReplyDelete
  3. tak terteka, semoga di permudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  4. kereta baru je...ada lambang honda kt belakang tu...

    ReplyDelete
  5. tak sabo nak tau apa mendenyer tu...suspen ni

    ReplyDelete
  6. cepat citer..
    x sabar nak tahu =)

    ReplyDelete
  7. waa...nak beli kete baru ek..

    ReplyDelete
  8. nmpk kat kaunter tu ada lambang kereta..
    msti nak beli kereta baru ni

    ReplyDelete
  9. apa yang dinanti-nantikan tu kak..hehe.. nak tau gak nih.. hehe

    ReplyDelete
  10. wwahhh..nk beli keta ape kak?
    bestnye dpt keta baruuuu...

    ReplyDelete
  11. Wah...apa impian nye tu??
    semoga tercapai apa yg diimpikan..aminnn

    ReplyDelete
  12. heheheh..sy tau!akak nak beli kete baru =p.

    ReplyDelete
  13. keta baru ke?x sabar nak tunggu next n3...

    ReplyDelete
  14. nampak lambang HONDA jek~ ade kena mengena ngan kereta ka?? kikiki

    ReplyDelete
  15. erm, macam best jerk.... kat maner nieh?...

    ReplyDelete
  16. wow nak dpt keta baru ye??? bestnya

    ReplyDelete
  17. bestnya nak dapat keta baru..jangan lupa review..

    kami sekeluarga pon tgh merancang budget nak cari MPV ni..tapi entah bilalah tu boleh beli..huhu

    ReplyDelete
  18. salam perkenalan kak...nurul rasa kereta barui nak kuar kan? hehehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang