Nuffnang saya

Followers

Monday, March 26, 2012

Raikan Harijadi di Skytrex TPM

Semalam kami anak beranak berada di Taman Pertanian, Bukit Cahaya Seri Alam, Shah Alam kerana meraikan harijadi Marcella sepupu kepada Atikah dan Azalia. Memang seronok betoi dan berbaloi-baloi sekali.. tapi disebabkan oleh masalah teknikal untuk masukkan gambar maka lihatlah dulu email jemputan untuk ke majlis tersebut..
We are pleased to invite you and your family to celebrate Marcella's birthday @ Skytrex Shah Alam :-
Date: Sunday, 25th March 2012
Time: 1.15pm - 3.30pm
Venue : Skydeck
Skytrex Adventure Park
Taman Pertanian Malaysia, Bukit Cahaya Seri Alam,
40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan
HaPpY BiRtHdAy to Marcella Faizi....

20 comments:

  1. Wow bestnya..upload lah cepat gambar tak sbr nak tgk.

    ReplyDelete
  2. gambar tu boleh menceritakan seribu makna... heee3x

    apa2x pun kami nak ucapkan Selamat Harijadi pada Marcella juga... mesti atikah dan azalia dapat tumpang seronok juga...

    ReplyDelete
  3. wau,....best nye...outdoor activity

    ReplyDelete
  4. Mesti meriah sambutannya. Tak apa kakak tunggu mak-mak dan anak-anak bergumbiraaa.... dihari cuti:)

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnye kak..sy x pernah lg buat besday danisha besar2 hehee...selalu buat besday ngan family je

    ReplyDelete
  6. kompem best ni
    happy birthday marcella =)

    ReplyDelete
  7. Wah...birthday bebudak mmg seronok..

    ReplyDelete
  8. wah..pas kesana smbut besday.bestnye

    ReplyDelete
  9. bestnya buat birthday kt sini :)
    dulu panggil tempat ni bukit cerakah kan.

    ReplyDelete
  10. Wah bestnya buat majlis hari jadi kat situ....

    ReplyDelete
  11. wah... seronoknya...
    confirm sambutannya sgt2 meriah kan

    ReplyDelete
  12. waahhh.. happeningnya besday sepupu atikah & azalia..
    siap mcm2 xtvt ghitu..
    sonotnyer, mak budak pun leh tumpang enjoy sekali.. =)

    ReplyDelete
  13. SMURF!!! comelnya.... Tak sabar nak tengoklah :)

    ReplyDelete
  14. Wow...nmpk cam best sgt.engaged planner mane ni?

    ReplyDelete
  15. Mesti best dan adventurekan! :D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang