Nuffnang saya

Tuesday, March 13, 2012

Special Baked for Bread Lovers

Sentiasa sibuk semenjak dua tiga hari ini membuatkan blog ini juga tidak ada cerita baharu. Hanya nak tayang roti Gardenia yang baru untuk mereka yang berdiet mungkin. Jom tengok..
Bonjour ~ Le Classique Sesawhite. Harga RM3.80
Tenaga 140kcal dan tenaga dari lemak sayuran 40kcal untuk dua keping roti. Ok jugakkan.. Roti yang ini boleh tahan jugak rasanya..
Passione Italiana ~ Herbal Mediterranean Mixed Grains...  Harga = RM4.20 tak silap...
Tenaga : 131kcal dan tenaga dari lemak sayuran : 30kcal untuk dua keping... ok ker tak!!!
MMmmm.. Just Too Good!!!.. tapi pada akak roti yang ini tak best sebab rasa herba dia sangat kuat, tak larat nak habiskan dahler yang lain langsung tak nak sentuh.

11 comments:

  1. haritu husband beli passione italia tu..sedap juga..:)

    ReplyDelete
  2. mcm2 dh yek gardenia kuarkan...
    td baru membe opis mkn yg passione italiana tuh...sedap katanyer..

    tgk dia lyn ngn kari ikan perkh...bau dia sedap yek kak

    ReplyDelete
  3. udah ada roti baru eh..tatau pun..hehe

    TQ kak Cho gtau..nt nak try..sedap ke? klu syima pun tak larat nk mkn roti herba tu..sesuai utk org pas bersalin kot..hihi

    ReplyDelete
  4. Ini bukan takat anak2 ko suker..me also like!!!

    ReplyDelete
  5. Ini bukan takat anak2 ko suker..me also like!!!

    ReplyDelete
  6. roti diet??seyes kak??harusss try!!hehee

    ReplyDelete
  7. roti diet??seyes kak??harusss try!!hehee

    ReplyDelete
  8. ari tu ada belek2.. nak beli kang x di makan kat rumah.. last2 x beli.. ;)

    ReplyDelete
  9. rasa herba kuat? argh pengsa..aku suke satu lg roti dia tu..yg manis2 skit..lupe lak pe nama urghhh

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang