Nuffnang saya

Followers

Friday, February 7, 2014

Terima Kasih Jari Manis

Dua entri berderet sehari.. semangat blog berwajah baru atau takder kerja.. Pejabatni masih kosong sebab 4 staf masih bercuti tapi kerja tak berapa nak ada. Lagipun sebenarnya entri khas untuk kawan blogger yang akak kasihi...

Terima kasih untuk adik yang akak kenal di alam maya JARI MANIS yang sudi bagi akak 'fridge magnet hasil jalan-jalannya ke Cambodia tempohari. Masa balik dari makan tengahari akak tengok ada sampul surat comel bertulisan tangan. Adik-adik ofis menyakat akak katanya "akak ada skandal yerk". Masa bukatu tengok der mesej yang sangat 'sweet' dari JARI MANIS. Terima kasih atas ingatan tulus ikhlas itu, terharu akak tau. Semoga JARI MANIS akan bertambah rezeki dan dapat mengembara serata dunia. Lepastu boleh tulis entri yang sangat berguna untuk dijadikan rujukan...  

 Terima kasih....
Sebelum ini akak dapat benda comeltu..
hari-hari duk temankan akak di pejabat... 


18 comments:

  1. Sama-sama akak...terharunya...JM bagi khas buat akak yg belum pernah ke sana :-)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jari Mania ni bloggee yg suka jalan2 tu kan? Selalu baca entri dia p hong kong tu.

    ReplyDelete
  4. wah bestnya...hehee....alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. Angkor Wat tu memang cantik gila. Nak masuk kene bayar 20 USD tapi rasa berbaloi sangat.

    Wajib pergi kalau dah dekat Kemboja tu.

    ReplyDelete
  6. Bestnya. Belum ada lagi FM cambodia.

    ReplyDelete
  7. Dah lama tak datang sini..dah lain rupa blog ni.. kemas.. cantik kak...

    alhamdulillah..rezki jangan ditolak

    ReplyDelete
  8. Comelnya ...
    Seronokkan dpt hadiah dri rakan maya..

    ReplyDelete
  9. untungle dpat rakan yang murah hati beri souvinerkan..

    ReplyDelete
  10. bestnye dapat souvinier ala ala seprais seprais via snail mail gini :)


    salam kenal
    salam singgah
    salam ukhwah.

    ReplyDelete
  11. bertambah lagi kenalan.. ;)
    moga makin kukuh ikatan sedia ada.

    ReplyDelete
  12. rezeki..
    semoga berkekalan persahabatan yg terjalin

    ReplyDelete
  13. Bestkan dapat souvenir dari kengkawan alam maya. Eh, macam pernah dapat aje saya nih :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang