Nuffnang saya

Followers

Thursday, February 6, 2014

Motivasi untuk hari ini

Bendani dah lama dalam fail...
Sebelum dibuang baiklah dikongsikan bersama di sini...
Moga membakar semangat...
Ya betoi... kalau tak pernah mencuba memangler tak pernah gagalkan..
Akakni nak sangat bekerja sendiri tapi tak tau nak mulakan dari mana...
Lagi satu memang takut sangat nak mencuba... 
So melepasler nak jadi hebat cam Oprahtu kan... 
Sangat betoi... Kena berkawan dengan orang yang positif....

Syukur ke hadrat Allah s.w.t. kerana kesihatan ibu mertua akak beransur pulih dan telah dibenarkan pulang petang semalam. Sekarang ibu mertua akak tinggal di rumah adik ipar akak di Putrajaya. Moga emak akan pulih sepenuhnya. Untuk adik ipar dan keluarga moga Allah memberikan kesabaran dan kekuatan untuk menjaga orang yang tidak sihat. Banyak cabaran yang menunggu moga kita sentiasa positif menghadapinya... Ibu mertua akak masih tidak boleh bercakap kerana masalah strok yang dialaminya. Namun syukurlah anggota badan yang lain tidak mengalami strok. Semoga Allah s.w.t akan membantu memulihkan kesihatan ibu mertua akak.. Amin.. Amin.. Amin... 

27 comments:

  1. Alhamdulillah. Smoga MIL cpt sembuh.

    ReplyDelete
  2. kata2 semangat ni elok baca awal pagi..tq

    ReplyDelete
  3. perkongsian yg menarik kak...nice sharing...

    hope mak mertua akak sihat kembali mcm biase kak yeak..betul tu kak, org yg jaga org sakit besar fadhilat....moga semua ahli keluarga sihat2 tuk jaga mak mertua akak...in sha Allah...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..
    moga MIL makin sembuh dan sihat sepenuhnya

    kegagalan mengajar kita untuk lebih berjaya sebenarnya

    ReplyDelete
  5. sumber motivasi, nice sharing
    alhamdulillah Mil dah makin pulih
    moga sembuh sepenuhnya inshaAllah

    ReplyDelete
  6. Sy ni plak masalah kurang keyakinan diri..hehe..moga MIL akak cepat sihat ya...amin! :)

    ReplyDelete
  7. Satu info bacaan berguna di pagi hari :D

    ReplyDelete
  8. kak sama mcm niesa!tkt utk mencuba dan sll x confident..hehe..nice sharing kak..
    semoga MIL cpt sembuh ya.. :)

    ReplyDelete
  9. pkongsian yg menarik..
    alhamdulillah smoga MIL semakin sembuh..byk2 kn bdoa ya..

    ReplyDelete
  10. Semoga MIL kak ila cpt sembuh..

    Sama la kak..falsya pun nak keje sendri..tp tuh la..masalahnye xtau nak wat ape..hehehe

    ReplyDelete
  11. tq share motivasinyer tu..semangat sikit pepagi nih..
    moga mil cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  12. belum cuba blm tahu...
    Alhamdulillah, moga MIL ati bertambah sihat...

    ReplyDelete
  13. betul la tu..belum cuba belum tahu..dimana ada kemahuan di situ ada jln..ALHAMDULILLAH..smg MIL cpt sembuh..AMIN

    *masuk jgk safari park tu tp ptg esoknnya..tgu entry part 3 ye :D :)

    ReplyDelete
  14. smlah ngan iols
    iols pun teringin nak meniaga
    tp nak mula tu x tau cam mn
    tp skun iols tgh preggy
    so mayb tgu bb tu beso skit
    iols hope sgt dpt buat biz sndiri dah x sggup kut nak makan gaji makan hati ngan comp skun ni hahaha
    smoga mil cepat sembuh ok

    ReplyDelete
  15. kena banyak berkawan dengan orang yang dah masuk bidang yang kita minat le nampaknya..untuk datang semangat..hehe..kalau tak kita tak berani nak cuba...:)

    ReplyDelete
  16. Moga ibu mentua CZ beransur sembuh. Banyak pahala tu menjaga ibu yang sakit. Memang betul kata-kata tersebut, kalau tak berani mencuba mana tahu kita akan gagal.

    ReplyDelete
  17. kejayaan hari ini bermula drpd kegagalan smlm...

    alhamdulillah...

    ReplyDelete
  18. Semoga mil sihat semula. dugaan bg org yg sihat juga.semoga tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  19. Semoga mil sihat semula. dugaan bg org yg sihat juga.semoga tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  20. Hye kak!!
    Sgt suka kak baca yang akak publish nih..

    Lama tak jenguk blog akak, tak taw pun yang MIL akak tak sihat. Semoga semuanya beransur pulih seperti sedia kala.Amin

    ReplyDelete
  21. mg MIL cpt sembuh..mmg jaga org tua perlukan kesabaran..

    ReplyDelete
  22. Sepatutnya begitulah kena cuba tapi bila ada sifat takut itulah yg tak menjadi. macam kakak ni..

    ReplyDelete
  23. nice sharing
    kalau nk mencuba sstu kena berani kan..

    mil akak strok ye..sm mcm arwah mil neway..semoga mil akak cpt sembuh ye..

    ReplyDelete
  24. betol tu kak~
    kalo kita berkawan dengan orang yang positif, kita juga akan jadik positif. InsyaAllah.

    Moga mak mertua akak cepat sembuh yer~

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang