Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 12, 2014

Wordless Wednesday ~ Gambar Bunga

Harini banyak kerja lagi tak sempat nak menulis panjang...
Nasib hari rabukan.. so layankanjer gambar bunga...
Gambar dari kamera adik akak....





Rehatkan mata dengan melihat benda yang indah...

25 comments:

  1. Woww..cantiknya bunga ni..gambar cam real je..

    ReplyDelete
  2. Woww..cantiknya bunga ni..gambar cam real je..

    ReplyDelete
  3. jadi terapi mata yg dah letih ni..

    ReplyDelete
  4. subhanallah cantiknya
    tiba2 mata iols jd suci je
    dah lah tgh sakit tengkuk ni hehe

    ReplyDelete
  5. cantik sangat bunga2 tu kak...suka nengok nya..:)

    ReplyDelete
  6. cantik gmbr bunga..
    camera apa kak pakai?

    ReplyDelete
  7. cantiknya gambar kak..bunga tu memang nampak menyerlah dalam ni..dah macam 3D..kalo tak pro tak cantik camni..

    ReplyDelete
  8. Cantiknya... :)
    Pic 1st tu memang awesome! :)

    ReplyDelete
  9. Cantik...! Mata sy 'penat' ni...sedap skit tgk gambar2 ni...

    ReplyDelete
  10. kak, bunga yg pertama tu bunga tahik hayam ke? Cantiknya semua gmbr2 ni.

    ReplyDelete
  11. Ahhh...cantiknya bunga! Pandai tukang ambil gambar nih. Baru pagi tadi ditanya seorang kawan, 'Awak suka bunga tak?' Maklumlah Valentine dah nak sampai tapi kita takda sambut2 hari tak berfaedah ni dan tak minat bunga sebenarnya :)

    ReplyDelete
  12. kalau ada kesempatan, pergilah ke westren australia ketika musim spring..subhanallah, mmg cantik2 bunga2 liar nya

    ReplyDelete
  13. zaman kecik dulu bunga raya tu kitorang amik tumbuk2 konon jdk cm sambal belacan la...rindu plk zaman main pondok pondok dulu.. hahaahaha

    ReplyDelete
  14. saya belum pandai ambil gambar secantik ini

    ReplyDelete
  15. mmg cantik bunga2an berwarna warni cenggini !

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang