Nuffnang saya

Followers

Friday, February 21, 2014

Rezeki yang tertulis

Salam Jumaat penuh keceriaan...
Semoga semuanya happy belaka...
Akak nak cerita pasal satu baucer yang dibeli baru ini...
Kononnya tahun 2014ni akak mesti melawat Menara KL..
Sekali nampak ada tawaran yang agak menarik ...
Teruslah beli...

Sekali janji Allah itu pasti...
Hari sabtu sebelum mak mertua akak masuk hospital..
Memang dah beria nak pergi tapi kononnya ada masa lagi..
Jadi bila dah mertua masuk hospital banyak benda yang tertangguh...
Minggu lepaspun balik kampung nasib lepas ...
Jadi dari membazir akak bagi baucertu pada kawan sepejabat...
Samalah macam akak tak pernah sampai sini lagi...
Semoga dia gembira di sana nanti...
Sebagai balasan akak dapat baucer hi tea dari dia..
Memang itulah rezeki yang tertuliskan...
Insyaallah ada rezeki sampai juga akak ke sini..
Dulu pernah pergi sekali masatu Menara KLni tutup ada 'renovation'
Jadi tunggulah mungkin ada rezeki akak nanti...

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=403305

15 comments:

  1. Betul Zila... rezeki masing-masing kan... tentu ada hikmah disebaliknya..

    ReplyDelete
  2. Belum ada rezeki nak ke sana Kak..insyaAllah nti sampai juga kesana tu..psti ada hikmahnya:)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah..
    Klu ada rezkinya takkan ke mana kan =)

    ReplyDelete
  4. betol tu..rezeki masing2..
    alhamulillah..:)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..klo dh rezeki kan..

    ReplyDelete
  6. betui tuh kak... kalu dh ada tertulis kan

    ReplyDelete
  7. aha kak..
    kalau bkn rezeki kita..
    itu semua dh tertulis kan
    insyaAllah ada hikmah yg baik..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah rezeki..tahniah² :)

    ReplyDelete
  9. Untungnya Cho dapat baucar hi-tea pulak. Kira give and takelah kan... Lama juga tak ke KL Tower ni. Teringin nak bawa anak-anak pulak rasanya.

    ReplyDelete
  10. Tulah ....Allah kan dah janji ....bila kita memberi, insha allah adalah balasan yg menanti...
    Tak pernah makan kat restoren brrputar menara KL tu...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang