Nuffnang saya

Followers

Thursday, February 20, 2014

Budak demam

Ha rini Azalia demam lagi...
Lepas yang demam haritu dah sihat...
Semalam balik sekolah badan dia panas...
Mukapun dah monyok tak riang macam selalu...
Harini terpaksalah ibu diapun tak kerja...
Kena bawak dia pergi klinik....
Risau juga walaupun demamnya dah berkurang pagini...
Doktor bagi dia cuti sakit dua hari kalau-kalau malamni demam lagi...
Layan sarapan di kedai...
Makan ala kadar sebab akak nak pergi sekolah agama
Singgah taman ambil udara segar sikit
Layan dia main skuter sebelah klinik ...

Nak jadi kisahkan kad perubatan klinik akak hilang masa hand bag akak hilang haritu..
Gantinya tak dapat lagi...
Jadi redahjer pergi nasiblah diterima...
Tak payah nak bayar dulu...
Syukur tahunni kalau pergi klinik dah pakai kad sahaja...
Ada juga kelebihannya lepas syarilat diambil alihni....
Apapun walau dah ada kemudahan gunakanlah secara berhemah...

http://www.theweeklypay.com/index.php?share=403305

19 comments:

  1. ala siannyer. bila anak2 demam kita mak2 yg risau kan. GWS yer dear !

    ReplyDelete
  2. Semoga cepat sihatnya. Kalau anak sakit, mak juga yang susah hati.

    ReplyDelete
  3. demam x baik² mmg kene cek, baik cek darah tkt melarat..
    nsb baiklah blh terimah kat klinik tu pakai kad jer..

    ReplyDelete
  4. musim demam sekarang ni..moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  5. skarang ni kalo demam risau skit kak sebab banyak kes denggi..
    harap tak la melarat..

    ReplyDelete
  6. moga cepat sembuh azalia..cuaca sgt panas skrg...

    ReplyDelete
  7. Moga Azalia cepat sembuh.. Musim demam skrg ni..

    ReplyDelete
  8. aduh kesiannya...harap cepat2 sembuh..betol tu dh musim orang demam ni kan..

    ReplyDelete
  9. moga anak2 semuanya sihat
    take care :)

    ReplyDelete
  10. Ciannyeee.. memang susah hati kan kalo anak x sihat. moga cepat sembuh yer~

    ReplyDelete
  11. semoga azalia cpt sembuh ye..
    musim pns skrg kan kak..

    ReplyDelete
  12. alahai sian dia..skg dh sihat kot ;D

    ReplyDelete
  13. sian dia
    mmg musim la skrg ni kak
    dgn cuacanya lagi, air nk kena catu.
    smga dipermudahkan buat kita semua.aamiin

    ReplyDelete
  14. Betul tu CZ..lagi senang tunjuk kad dpd bayar dulu baru claim...leceh! Kena pakai duit sendiri pulak tu....kan!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang