Nuffnang saya

Followers

Monday, February 3, 2014

Selangor tak cuti hari ini

Harini akak cuti sebab ganti cuti Wilayah. Walaupun akak kerjs di negeri Selangor tapi cuti ikut Wilayah sebab ikut Bursa Malaysia. Jadi harni budak dua orang yang comeltu kena sekolah. Tapi seronoklah diaorang sebab boleh manja lebih sikit.

Tengok perangai diaoeang yang balik dari sekolah agama dan nak bersiap ke sekolah kebangsaantu memang memeningkan kepala. Itulah perasaan mak mertua akak agaknya. Diaorang bukannya tahu nak gantung baju, tuala dan bersiap cepat. Leka selagi tak kita tegut. Tapi diaorang memang budak lagiler mungkin dah besar nanti oklahtu.

Hari sabtu lepas akak dan suami pergi sarapan dikedai mamak. Lupa pulak nak pesan sapu dan mop rumah sekali balik dari makan diaorang dah buat. Kiranya dah bolehler harap juga anak-anakku ini. Moga membesar menjadi insan berguna.. 
Layan citer Elly & Epit dulu...
Atikah dah keluar rumah....
Asyik tengok jam tunggu van sampai...

Emak mertua akak masih di hospital.. Kesihatannya bertambah baik vuma masih tidak dapat bertutur. Menurut adik ipar akak kemungkinan besok dah boleh keluar. Syukur kerana kurniaanMu ini... Walaupun tidak pulih sepenuhnya tapi sudah menampakkan perkembangan positif.... Syukur... 

ps;:: entri sebelum ini... nak kenal Wak Doyok googlejer tentu tahu kenapa dia femes....





17 comments:

  1. keje selangor jugak tp x cuti pun
    hihi

    ReplyDelete
  2. nina cuti lagi nii. hehe
    Alhamdulillah. dah makin baik. semoga mak mertua akak diberi kesihatan yg baik olehNya :)

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti
    tapi sian budak2 kena gi sekul :)

    ReplyDelete
  4. bulan 2 ni...selangor tade cuti pung...:(

    ReplyDelete
  5. seronok weh dpt golek - golek ... heee

    ReplyDelete
  6. ohh cuti lg ye Kak? best lah.. tgk gelagat anak2 ni mcm2 kan.. InsyaAllah makin besar, dah boleh di harap nti...syukur MIL akak dah beransur sembuh...

    ReplyDelete
  7. Salam
    Mmg best tgk gelagat anak2kan..jap je depa mbesar

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...sihat dah mak mertua zila..

    ReplyDelete
  9. hari wialayh JM cuti..so leh la dpt cuti lama..leh blk kg..

    alaa..maklum lah ibu dia cuti kan..mesti nk manja2 lebih2 tu dua beladik hikss

    ReplyDelete
  10. berpuluh kali nengok elly epit pun masih tak bosan budak2 ni kan!!?

    ReplyDelete
  11. Ya Allah CZ...Okje kadang tu rasa nak nangis pun ada.....budak budak kat sini umur je dah banyak tp kadang tu beg sekolah main letak jer merata, si comel tu tak pelah masih kecik lagi....
    padahal maknya dah ingatkan selalu.... huhu.......letih melayan kerenah bebudak ni

    ReplyDelete
  12. tp KL yg cuti ni...mood da ke laut hindi...adussss

    ReplyDelete
  13. owhhh kak cuti ye klmrin
    tp anak2 sek dh ye..
    sy dh start keja klmrin ha..

    ReplyDelete
  14. Bagusnya dah boleh harap. X payah suruh dah pandai buat keje ye

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang