Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 5, 2014

Patung Lilin i-City yang terbakar

Apa nak jadi dengan dunia hari inikan macam-macam hal terjadi..
Tak murahpun nak bina balik benda yang musnahkan...
Bacakan berita pasal 10 patung lilin di Red Carpet terbakar...
Kalau yerpun harga tiket mahal sangat janganlah dibakar patungtu... 
Nampak di Buletin Utama malam semalam ada rakaman cctv...
Selambajer penjenayahtu macam biasajer buat kerja... 
Harap dapat ditangkap segera nak jugak tau apa motif kejadian inikan... 
Mahal amatler yerk... 

Antara gambar kami di sana...
10 patung yang terbakar ialah Queen Elizabeth, Vladimar Putin, Mao Zedong, Barack Obama,
Yasser Arafat, Nelson Mandela, Jackie Chan, Tunku Abdul Rahman, 
Kate Middleton dan Prince William.
 Sayang yerk boleh dibakar dek orang....
 Mahal rupanya patung diani...
Mandela meninggal selepas seminggu kami melawatnya di sini... 
 PEACE... PEACE...  bilalah bumi Palestin nak peace yo... 
 Kenalkan yang kat belakangtu sapa... 
Tunku Abdul Rahmanpun kena... tapi tak serupa sangatpun...

Harap lepas dah baik pulihni harga tiket masuk ke sini janganlah mahal sangat...

23 comments:

  1. sabotaj xtau sbb apa ..dan siap yg buat berani kan ..pengawasan kat situ pun agak longgar leh sampai 3org magkuk ni masuk ..

    tiket mahal pun satu gak hehehe terus nk masuk rm5 skang ni x tau pas baik putih harga normal balik kot

    ReplyDelete
  2. tak paham nape...pelik betul manusia ni...

    ReplyDelete
  3. X TAHU PUN PASAL NI
    SBB MASA KE ICITY X MASUK,MAHAL SGT
    LGPUN DGN MANDELA, PERNAH BERGAMBAR DI MUSEUM DI AMSTERDAM ;)

    ReplyDelete
  4. Kenapa nak boikot pun nak dibakar patung2 tu... Ada juga gambar kenangan dengan patung Queen Elizebeth tu Zilla ....

    ReplyDelete
  5. agk nyer ada yg mrh kot sbb tiket msk mahal patung2 pun pd mata sy laa...berbeza dgn kt madame taussauds tu... ;-)

    ReplyDelete
  6. Kes sabotaj kan Kak.. kesian betul lah.. mcm2 skrg ni..

    ReplyDelete
  7. Mana dpt sumber yg patung2 tu yg terbakar.. dok menacri gak ni... nak tahu patung mana yg dibakar...

    ReplyDelete
  8. mcm2 hal la manusia skang ni. khianat dan dengki x sudah2. ada la tu yg dia x puas hati agaknya..huhuhu

    ReplyDelete
  9. aha ada bc psl news tu patung lilin tbkr tu

    haihh...awat la buat mcm tu..mmg kena tgkp la org tu nnti...

    patung2 tu mmg lebih kurang mcm nmpk sm kan..

    ReplyDelete
  10. mmg jahat sgt sapa yang buat keje tuh. nape nak rosakkan barang yg tak bersalah tuh. moga cepat2 kena tangkap orang yang buat keje tuh~

    ReplyDelete
  11. akak..kiranya dorang sabotaj sbb harga tiket mahal lah ek..hai manusia..manusia...geram betul

    ReplyDelete
  12. dah takde kerja sangat dah agaknya kan

    ReplyDelete
  13. manusia ni macam2 zaman sekarang. ikut sangat rasa hati tu. Minta dijauhkanlah kita dari sikap melulu sebegini

    ReplyDelete
  14. mmg kes sakit hati gamaknya nih ...

    ReplyDelete
  15. Belum sempat p lagi...dah kena bakar...
    Entahlah, depa kata mungkin angkata orang dalam

    ReplyDelete
  16. assalam
    emmm blm sempat tgk lg huhuuu
    susah nk ramal ragam manusia la ni

    ReplyDelete
  17. Uiih dasyat jugak org yg buat ni kan..berani... cari pasal sungguh la, kena tangkap nnti tu nyesal taksudah.. alahaii...

    ReplyDelete
  18. mahal brapa kak?baru je plan nk g sana..huhu..ape la dorg ni..mcm xde keje lain..

    ReplyDelete
  19. Kalau tak suka pun janganlah dibakar. Bukan mudah nak dibuat semula dan mahal pulak tu. Tak faham sikap manusia ni kadang-kadang...

    ReplyDelete
  20. sy belum sempat pergi sini lagi..skrg org cpt sgt panas ikut hati amarah sgt..

    ReplyDelete
  21. org kata kerja kianat xtaulah betul x huhuhuhu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang