Nuffnang saya

Monday, August 27, 2012

Setelah sekian lama bercuti

Kalau dah sekian lama bercuti mesti malas nak datang kerjakan.. Tapi sebagai pekerja itulah yang kita tahu, kenalah datang seikhlas hatikan. Oleh kerana bercuti maka blogpun bercuti sama. Langsung tak sempat nak tengokpun, apatah lagi nak buat entry baru. Jadi ini entry pengenalan selepas bercuti panjang. Nanti ada masa kita ronda rumah kawan-kawan pulak yerk...

Gambar biskut raya sebagai pengenalan.. 

10 comments:

  1. kuih faveret cha cha!teembikai hehe

    ReplyDelete
  2. setelah sekian lama berct bukan setakat nak masuk kerja pun malas..nak update blog pun lemau jgka..haha

    ReplyDelete
  3. akak ...welcome home..nak kuih..nak mkn kat opis ni..boring le..

    ReplyDelete
  4. Ini baru warna-warni biskut raya belum lagi tuan empunya blog punya cerita beraya ye...

    ReplyDelete
  5. ko buat ke sumer nih? amboiii.... nak sikittt

    Aku dh update pics raya! jom tgk...

    ReplyDelete
  6. rumah ema tak ada kuih raya pun..huhuhu..semua bawa balik ke kampung..

    ReplyDelete
  7. biskut tembikai tuh comel sgt2... suker la...
    nk skit boley? :)

    ReplyDelete
  8. Wahh cantik biskut tembikai tuh.. :)

    ReplyDelete
  9. uniknya ade biskut tembikai ... tart tembikai ker???

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang