Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 29, 2012

Bangunan Sultan Abdul Samad di hari raya

Ini kisah dipetang raya pulak yerk...
Selalunya kalau beraya di Gombakni yang meriahnya ialah waktu pagi.
Kalau dah tengaharitu selalunya keluarga akak sahaja yang tinggal.
Jadi akakpun terasa nak berhari raya ke rumah
kawan opis akak di Bandar Tun Hussein Onn.
Al kisahnya masa nak balik ke Gombaktu,
suami akak rajin pulak bawak kami anak beranak
ke Bangunan Sultan Abdul Samad untuk bergambar..
Jadi layan gambar anak-anak akakler...

Atikah di rumah Rozi, ini sajapun gambar yang ada..

Ini aksi apa tak taulah, layan

Azaliapun tak kurang nak gak bergaya...

Kalau bergambar memang tak reti diam, gitulah akibatnya...

Suka gambar dua orang budak tapi pemandangannya cacat sikit..

 Nak gak gambar Dataran Merdeka...

Inilah aksi Atikah...

Dik Ya yang nak terbang...

Beraya di KL ginilah rupanya....

16 comments:

  1. mmg kene sgt ni kak bergambar kat sini sempena bulan2 merdeka nie heheeheh...merdeka raya gituu kekdahnyer heheeheh

    eh pandai laa anak2 akak posing..senang tak yah di ajar...kite tgl snap ajek heheeheh...comel2....

    ReplyDelete
  2. lengang kl semua warga pergi beraya di kampung kan..memang boleh baring atas jalan macam ni..hehe..

    meriah je diorang berposing kak..

    ReplyDelete
  3. teringin nak bergambar kat sini walau selalu lalu sini...

    ReplyDelete
  4. Jarang dapat peluang lengang macam ni. Heheh.

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri Cho, lengang je jalan kat KL.. leh baring n guling2 kat jalan kan..kan... kalo hari biasa, confirm jalan jem, tak pat la nak posing2 kt bangunan bersejarah ni...

    Salam Merdeka, dah nak Merdeka dah kita...

    ReplyDelete
  6. sempat lagi g dataran merdeka..ok la tu kene la ngan tema tahun ni merdeka raya..

    ReplyDelete
  7. Beb, tak lengkap lagi tu! Bak kt pepatah... "Baring kt jln raya di KL pun x kena langgar!" (ko patut buat aksi tu...!) hihi

    ReplyDelete
  8. Amboi3!!! Sakan nya anak2 dara tu berposing..
    Suka tengok..
    Hi3!!!!

    ReplyDelete
  9. agaknya tahun depan ema pun akan beraya camni..huhuhuh..tahun depan pasti turn suami kena kerja pada hari raya...

    ReplyDelete
  10. pandai posing dua2 org tu...
    lengang jer ek suasana...
    best gak skali skala bila kl lengang...

    ReplyDelete
  11. sy suka jugak tgk gmbr ank2 akk berdua yg cacat pemndangan tu.. pndainya diorg posing....

    ReplyDelete
  12. Salam Aidilfitri Cho...

    Wahhhh..posing sakan anak dara berdua tu...cantik dan comel..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang