Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 1, 2012

Kecoh ada kasut raya

Dua orang budak dapat kasut raya dan dengan tak sabarnya
dah buka kotak sementara tunggu ayahnya pilih baju.
Layan saja gambar dua orang budak yang baru beli kasut raya ahad lepas..


17 comments:

  1. ala comelnya kasut dia...
    nak gak :)

    ReplyDelete
  2. dni lom beli kasut raya lagi... ada sape2 nak belanja? kih3

    ReplyDelete
  3. bestnye Atikah & Azalia dah beli kasut raya, cantiklah... ^_^
    Asyraf & Aishah belum beli lagi.. :(

    ReplyDelete
  4. amboi..seronoklah dia.. jgn belum sempat rasa dah melaram :P

    ReplyDelete
  5. cantiknya kasut kakak..bg pinjam kat anak cik yat boleh?hehe

    ReplyDelete
  6. seronok nye tgk diaorg...teringat masa kita kecik2 dulu...hehhee...comei kasut kakak!!

    ReplyDelete
  7. kiutnya...anak anak akak yang kecik dah bising nak kasut raya katanya tak sempat lagi nak membeli

    ReplyDelete
  8. teruja 2A kan dpt kst baru
    kyra pun dah beli kasut raya =)

    ReplyDelete
  9. saya belum sempat nak belikan kasut raya utk anak2. baru je sudah beli baju raya. hehehe

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/08/pemenang-award-bulan-6-blog-hazwanhairy.html

    ReplyDelete
  10. comei la kasut atikah n azalia...

    ReplyDelete
  11. nmpak keterujaan kat wajah kiut dorang..seronok banget la tuh..

    ReplyDelete
  12. yg beso pon teruja ada kasut raya inikan lagi bebudak. hehe

    ReplyDelete
  13. Amboi sakannya soping kasut..
    Bestnya!!!

    ReplyDelete
  14. hehe..tingat pulak zaman kecik2 dulu, tiap2 malam dk testing kasut raya sementara tggu raya tiba..hik3,

    ReplyDelete
  15. Zaman budak2 la paling best sbb masa raya dpt brg baru. Hihi.. Teringat kita kecik du. :)

    ReplyDelete
  16. seronok diorg dpt kasut baru..cantik lak tu..:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang