Nuffnang saya

Followers

Monday, August 6, 2012

Xtvt selagi tak raya

Inilah xtvt setiap hujung minggu, padan muka siapalah suruh tak beli sebelum puasakan.. Bila puasa penatkan tapi yang seronoknya masa panjang, tak payah fikir pasal sarapan atau makan tengahari. Selagi tak jumpa yang berkenan di hati rondalah sampai hari raya. Ikutkan persiapan hari raya untuk anak-anak macam dah cukup cuma ibu dengan ayah dia tak beli satupun... kesiannya.  Macam tak biasa pulak yerk padahal tiap-tiap tahun pun gitu tak pernah adapun baju raya yang khusus.

Akakni selalunya tiap tahunpun baju kurung yang akak tempah tapi tak sempat pakai jadi baju raya. Maalumler pergi pejabatpun jarang pakai baju kurung. Itu pasal kalau tempah baju pada kak Ida sebelah rumah akak cakap tak urgent, selalu dia siapkan sebelum raya. Nampaknya tak dapatler beraya baju sedondon macam keluarga lain tahunni...

Jom layan gambar dua beradik masa kami pergi ke IOI Mall minggu sudah.  Bohsan gak asyik IOI Mall yang depan ofisnijer tapi sebab dah biasa senang sikit lagipun kalau ada masalah boleh datang balik bila-bila masa.
Dua beradik bersembang macam orang dah besojer....
Tunggu nak naik kuda di IOI Malltu, nasibler murahjer kat sini...
Kalau pergi IOI Mallni mesti naik kuda kot idak tak boleh..
Bye- bye kuda kami dah nak balikni...
Masa nak cuba seluar jeans kat kedai Girls,
amboi anak akak dah suka kedai cam gini..

12 comments:

  1. hheheh seronok diaorang ek, mcm tak penah gitu... dana pun lum supink baju raya aiyan kak, tp baju melayu dh setel, selai suh tokmi dia selai suh nenek dia bt

    ReplyDelete
  2. wah shopping sakan ye kak..saya pun baru je settle uruskan baju anak2

    ReplyDelete
  3. wah menarik naik kuda tu. berapa sekali naik tu? ;)

    ReplyDelete
  4. shopping sampai raya..hehehe.. best2!!

    ReplyDelete
  5. Salam kenal...ida singgah di sini....cumel anak2 dara cho zila...:)

    ReplyDelete
  6. mst sakan shopping ni kan..hehe

    ReplyDelete
  7. Azalua & Atikah tak letih dan pening ke pusing-pusing naik kuda tu. Auntie yg tengok pun pening tau..

    Tak siap lagi shopping Zila..

    ReplyDelete
  8. singgah n folo cni...
    salam kenal, salam ramadhan..slmt berpuasa...wah..dah ada anak dara yer...

    ReplyDelete
  9. waa best dpt naik kuda..hihi...teringat anak kecil2 dulu selalu gak gi sini dn naik kuda ni..:)

    ReplyDelete
  10. seronoknye tgk kakak n adik ni..kalaula danisha ada kawan camni mesti dia suke kan huuu

    ReplyDelete
  11. kalau sya bawak anak kecik berdua tu haruslah susah nak balik tu

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang