Nuffnang saya

Followers

Wednesday, August 22, 2012

Legoland Malaysia akan dibuka

Ini auto publish sebab tau kalau dah cutini memang tak tengok blog gamaknya. Kita tinggalkan cerita hari raya sekejap kita cerita pasal Legoland Malayia yang akan dibuka pada 15 September ini. Taman tema baru yang dinantikan ini terletak di Iskandar Malaysia, Johor Bahru. Sangat teruja sebab dah beli tiket dari bulan Mei yang lepas...

Anak-anak dah siap gebang ngan kawan-kawan dia nak pergi Legoland sebab mak kita dah beli tiket. Kami rombongan kawan sepejabat mungkin akan pergi pada bulan Oktoberkan. Harap semuanya akan menjadi kenyataan... Harga tiket kalau ikutkan murahlah dari harga sebenar itulah sebabnya kami semua berpakat nak beli. Kalau akak orang Johor rasanya nak akak beli pas tahunan lagi murah....
Kami dah ada tiket masuk tau...
Dik Ya yang teruja tengok pamplet...
Ralit tak pedulikan orang langsung.. dah lunyaipun pamplettu...

10 comments:

  1. wa.. dh ade tiket.. nak bli tp hubby x bg. huhuhu...

    ReplyDelete
  2. As salam Kak,

    Salam Aidilfitri... Wah... legoland nak buka dah di Johor... bestnya... Iman suka sgt main Lego... nak beli mcm tak mampu...hehehe... beli yg ala2 'lego' tu jelah...hahaha ;D

    ReplyDelete
  3. kalau sya bawak anak bujang ni, memang wajiblah dia asyik je
    seronoklah anak anak.

    ReplyDelete
  4. Tarikan baru di Johor ni...mesti tiket mahal gilos

    ReplyDelete
  5. lorrr kat johor ke kak..jauhnye huhu

    ReplyDelete
  6. buka kat mana tu..kalau dekat boleh g

    ReplyDelete
  7. bolrh tgk jerr...x kawen x beranak lagi..hehehe

    ReplyDelete
  8. mcm mn ko beli ni? online ker beb? Laki aku yg eksaited bab2 legoland nih...

    ReplyDelete
  9. sedia menerima tempahan kereta sewa jb :
    http://keretasewasinarjb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Salam... Boleh menginap di Sufie Homestay Johor dengan harga yg sangat berpatutan dan selesa. Sila layari blog untuk maklumat lebih lanjut http://sufiebiz.blogspot.com

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang