Nuffnang saya

Followers

Friday, August 3, 2012

GM Klang cari baju kurung raya

Pergi ke GM Klang untuk tinjau-tinjau kalau ada baju kurung untuk Atikah dan Azalia macam tahun sudah. Terus pergi kedai yang beli baju tahun sudah tapi tak beli sebab macam tak cantik pulak tahun ini. Jadinya macam penat jugalah jelajah GM haritu dahlah puasakan tapi tak membelipun. Masani akak risau gak takut Atikah nak buka puasakan, nasiblah dia ok bertahan sampai petang walaupun adik dia makan burger.

Hanya Azalia yang sudi bergambar masani... maalumlah Atikah sudah penat dan orang ramai pulak haritu.

16 comments:

  1. bagusnya atikah bertahan puasa smpi petang..good girl!

    ReplyDelete
  2. gm tu memang ramai orang
    kalau hari cuti lagilah pulak kan?

    ReplyDelete
  3. tak pernah sampai GM lagiii.. padahal bukan jauh sgt pon..huhuhu

    ReplyDelete
  4. gud girl atikah tahan posa kan..
    so sambung lah misi mencari baju kurung tu kat tempat lain ek sis.....

    ReplyDelete
  5. As Salam.... I'm back! hihihi

    biase ler... aku br abeh exam terus carik blog! rinduuuuu beb!

    Ehh.. awat takde nama ko dlm list tomm? ko x join ekk??? Tak Aciiiii

    ReplyDelete
  6. Semangat Atikah berpose erk kak..
    Sejuk ati kak..
    Nanti bior ler Aqil pun mcm Kakak Atikah dia..
    Pandai berpose.. ;D
    Happy Weekend, Salam Nuzul Quran & TC yer.. ;)

    ReplyDelete
  7. bagus la kak...kuat n cekal semangat atikah...kalo mia ni harus dah merengek2 nieh....

    lieya dari dulu nak ke GM ni kak...katenye murah2 n berbaloi kan....

    ReplyDelete
  8. saya penah masuk sekali je GM Klang ni 3 bln lps..penat pusing2 cari kedai..kdg bole lupa kedai tu dah masuk ke belum..lagi haru bila nak tkr brg duk pusing2 cari kedai yg mana satu..adui hi..huhu

    ReplyDelete
  9. seronok nye dah start shopping raya...masih semangat muka azalia..gud girl sayang...

    ReplyDelete
  10. So dah beli ke blum baju derang? Kalo dekat dengan Tesco setia Alam, Meru bleh cuba tengok kat kedai Mas Amirah. Dia jual baju kanak2 je semua. Cantik2 jgk.

    ReplyDelete
  11. teringin la nak ke sini huuhu..dengar2 murah2...

    ReplyDelete
  12. larat dia ya..berjalan mesti penat kan..:)

    ReplyDelete
  13. carik kat tempat lain lak sis..

    ReplyDelete
  14. cayalah atikah, blh beli extra baju raya tuk upah ni.. heheh

    akak, nk tanya kt GM KL tu byk choice cam kt klang gak ke..
    tp memane GM klang n KL lom sapai lg.. hehehhe

    ReplyDelete
  15. kite teringinlaa nak sampai sana..hehehehe..mesti bling bling biji mata ngk banyak pilihan kan..hehe
    apa² pon Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarrak :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang