Nuffnang saya

Followers

Tuesday, August 14, 2012

Duit raya dan sampul raya Upin Ipin

Mesti ramai yang dah masukkan duit raya dalam sampul rayakan!! Akakni baru nak tukar hari ini dan dapatlah sampul raya Upin dan Ipin betoi.. betoi... Oklah dapat dua jadi tak bergaduhler budak dua orangtukan... Nampak duit baruni barulah semangat nak raya.. Cepatlah hari jumaatnyerni...

p/s kawan-kawan.. akak dapat sampul raya Upin Ipin ini dari Hong Leong Bankjer..
Comel gak sampul rayanikan, tapi akak suka lagi
kalau sampul rayatu kecik sikit boleh lipat duittu jadi macam tebal sikitkan...

20 comments:

  1. comel sampul raya tu,saya guna yg bank bg je..duit raya belum masuk dlm sampul lg

    ReplyDelete
  2. kalau bagi budak2 wit guna sampul2 mesti seronok dorg=)

    ReplyDelete
  3. AKAK MCM lieya , suke sampul yg kecik heheeheh...lieya pun same kak...suke yg kecik2..comel jek nak bagi budak....

    upin n ipin...sah2 budak hepi kalo dpt ni kak....

    ReplyDelete
  4. Sukalah budak2 yg dpt duit raya pki sampul nie.

    ReplyDelete
  5. comey nye sampul raya tu kak..mesti budak2 suka..

    ReplyDelete
  6. bestnye dapat sampul upin n ipin...jeles tgk..sy pon blom msk sampul lg kak...kan malam raya lorat nk buat le..

    ReplyDelete
  7. hehe.. fai guna sampul yg dpt free masa tukar duit hari tu jer kak :D

    ReplyDelete
  8. oo..dapat sampul dari hong leong bank ek.. cantik gak ye :)

    ReplyDelete
  9. Comelnya sampul raya upin ipin..
    Nak jgk..
    Ina pon x sabar nak jumaat kak.. ;D

    ReplyDelete
  10. Tapi duit baru ni mcm plastik je. Kalo kena lipat nanti dia ada ruang plak kat lipatan tu.

    ReplyDelete
  11. cumelnya sampul upin ipin....ambik kat mana ?...setakat nie ida dapat dari bank je...

    ReplyDelete
  12. Yg OSK mn? cantek perr??? Yg Upin Ipin ni cantek larrr... Nanti nk tanye Eton sbb hby die keje HL Bank!

    Ops... kite sama tajuk daaa

    ReplyDelete
  13. heee dah beli dah kak!rm 3.50 sepuluh keping kat jusco hee...sy beli sikit je..khas tuk anak2 buah je

    ReplyDelete
  14. mesti budak2 suka dpt sampul ni kan! untunglah.. hehe..

    ReplyDelete
  15. tahun ni tak banyak dapat sampul raya...kena beli le nampak gayanya...tahun lepas berlambak,tapi dah guna buat masuk duit untuk kenduri kawin yang dihadiri..

    ReplyDelete
  16. Budak² klo dapat sampul ni mesti suka ☺☺

    ReplyDelete
  17. cantiklah sampul hong leong ni siap ade gambar upin ipin..

    iyerlah duit baru ni nipis sgt kan.. sampul pulak besar.. kdg naik confuse.. tkt sampul kosong terbagi org hihihihihihi.....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang