Nuffnang saya

Followers

Thursday, December 15, 2011

Xtvt melukis semasa cuti sekolah

Permintaan Atikah dan Azalia nak water colour untuk melukis semasa cuti sekolah telah dipenuhi, maka telah berlangsunglah xtvt mereka diperhatikan oleh mertua akak. Sementelah mak mertua akak dulu adalah guru tadika KEMAS sudah pasti xtvt ini adalah kerja biasa dia.

Mak mertua akak kata beli water colour jenis Buncho tau sebab warna dia cantik... Nanti akak tunjukkan hasil lukisan mereka...

22 comments:

  1. bagus buat aktiviti berfaedah mcam ni kan..

    ReplyDelete
  2. bestnya, saya dulu dah sekolah menengah baru merasa pakai colur buncho tu =)

    almaklumlah budak kg kan

    ReplyDelete
  3. Bdk2 mmg suka aktiviti mewarna..smbl belaja, 2A dpt luangkn main bsama2...mmg sonok aktiviti gini kan.. :)

    ReplyDelete
  4. buncho nie mmg pilihan terbaik lah sis...
    mesti dorang enjoy arts time dorang :)

    ReplyDelete
  5. dulu kelas seni..selalulah belikan jenama ini..tp pada anak2 belum diajarkan lagi..setakat warna pensel jer dulu

    ReplyDelete
  6. budak2 memang suka xtvt mcm ni..tapi anak saya tak pandai lagi..tgu dah besar sikit mesti minta nak tu, buat ni..hehe..bestnya kan..

    ReplyDelete
  7. syioknye..
    bagus kan aktiviti gini..tak lah anak2 buang masa bukan2..

    teringat zaman kecik2 dulu.zaman tu sapa ada buncho..bangga je..keke.al maklumlah,zaman kita dulu,mahal..

    ReplyDelete
  8. hehehehhe... bgs2 dr diaorang asik tgk tv je kan, buncho mhl tu kak,ingt dulu masa skolah kaler buncho dana sik kene curik je kalu tertinggal kt sekolah...

    ReplyDelete
  9. Dah lama tak ngadap buncho. Hahahahah~

    Klu melukis, cat minyak antara yg tercantik. Tp klu nak yg mudah, pakai cat akrilik.

    ReplyDelete
  10. Khas buat PENCINTA HANDBAGS/FASHIONS!
    Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

    Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

    TQVM! :)R

    ReplyDelete
  11. tapi buncho tuh cpt abes kan? hu3

    ReplyDelete
  12. uishhhhh best sis aktiviti meng'kaler nih.. ;)

    ReplyDelete
  13. wahh gud job girls... anak2 mmg suka btl bab mewarna2 nih...

    ReplyDelete
  14. bagusssnyerrr...sy sokong aktiviti macam nehhh...

    ReplyDelete
  15. bestnye main kaler2...dh lame tak kaler2...

    ReplyDelete
  16. bagus juga ada aktiviti kat rumah taklah dorang merasa bosan

    ReplyDelete
  17. Kaler Buncho memang cantik...dulu masa sekolah pun guna tu gak....

    ReplyDelete
  18. saya pun teringin nak beli watercolour buncho tu.. tp tgk regenya.. tpaksa pause dulu..

    jgn lupa tepek gambornya yer kak.. mesti kreatip lukisan anak2 ni

    ReplyDelete
  19. dulu2 masa sekolah tgk je kawan2 cina melukis pakai bunco tu....tp diri sendiri tak pernah beli...naper ntah..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang