Nuffnang saya

Followers

Tuesday, December 6, 2011

Majlis Kahwin di Johor Bahru

Tempat : Dewan Jubli Intan Sultan Ibrahim, JB
Tarikh : 03-12-2011
Xtvt : Majlis Perkahwinan Afifah dan Yassir
Inilah kisah kami semasa majlis perkahwinan pasangan Afifah ngan Yassir yang berlangsung dengan meriah dan lancar. Tahniah untuk pengantin yang kini bergelar suami dan isteri, tahniah juga untuk keluarga yang menjadikan majlis ini berlangsung dengan jayanya..

Jom layan ajalah gambar kami pada hari kejadian.
Pasangan pengantin baru dengan keluarga sebelah perempuan yang memakai serba oren tapi sangatlah sweetnyer... Kami doakan semoga cik Fifi dan suami akan berjaya mengharungi apa juga badai yang melanda sepanjang perkahwinan itu nanti dan akan kekal bahagia selamanya...Acara memotong kek, ni Atikah yang tolong ambilkan maalumler ibu dia rasa segan lak nak bangun.. ok boleh tahan gak hasilnya boleh di pertingkatkan lagikan...Ketibaan pengantin baru yang dinantikan.. Hisyam ko jeling pengantinker, budak penaritu...Dik Ya makan dengan sedapnya, tapi memang lauk dia sedap tak hengat haritu, simple tapi rasanya teringat-ingat.. Kalau dah Johor mesti nasi berianikan, ayam masak ros, daging beriani, acar buah, dalca dan acar timunker entahler.. tapi memang makan sampai kenyang haritu...Gambar akak yang bersediajer kalau suruh posing tapi adiknya tengokler dibantainya baring kat situ... anak bertuah nak buat camnerkan..Dik Ya yang berposing atas pentas konon nak amek gambar berlatar belakangkan pengantin bergambar sekali der orang pulak membuat hadangan.. so camner... nijerlerkan..Ambik kesempatan bergambar di depan meja hidangan... suruh duk kat kerusitu tak nak lak dia.. Masa untuk balik, bestjer tengok kalau adik beradikni berpegang tangan rasa macam berkasih sayang sesangatler diaorang... Guest book.. kitaorang sign masa nak balik sebab masa nak masuktu ramai ngat orang, so masa nak baliktu memang buat macam majlis sendirilerkan... Akakpun teringin nak bergambar di depan pintu masuk dewan, abaikan dik Ya yang mengadatu.. abaikan gak betapa giantnyer akak... Dewan Jubli Intan yang menyaksikan saat penyatuan dua hati dan merakamkan detik terindah dalam hidup teruna dan dara. Kereta Hisyam yang bawak akak ke JBtu yang duk sebelah ngan dewantuler, kalau boleh nak masuk dalam dewan kot!! Banner untuk majlis perkahwinan pada hari tersebut untuk kemudahan tetamu jauh macam kami.

Eh.. eh banyak pulak gambar yerk...




19 comments:

  1. cantik tema pengantin kaler oren

    ReplyDelete
  2. asal cuti sekolah hujung tahun jer berderet2 la kenduri kendara termasuk la kenduri bersunat.

    ReplyDelete
  3. hujung2 tahun & cuti sekolah ni..ramai yg buat majlis..
    Cantik kerusi pelami tu..^^

    ReplyDelete
  4. pandainya anak2 akak bergambar... :)

    ReplyDelete
  5. skrg mmg org pakai kerusi cm tu kan.rara xminat lak.

    ReplyDelete
  6. wah kemain anak dara posing..hehe
    beselah kak..musim mengawan ..huhu

    ReplyDelete
  7. banyak kenduri kawen akhir2 tahun kan... sy tak larat nak makan nasik kenduri dah..huhu.datang jumpe pengantin..duduk2 kejap makan kuih2 jer..:)

    ReplyDelete
  8. Amboi, ibu dia siap suh anak amik gmbr. Kelas kau mariaaa..

    ReplyDelete
  9. adoii rindu nak mkn nasi kenduri. xsbr nak g jemputan hjg bln nih. hehe...

    ReplyDelete
  10. huhuhu.. lamanye tak gi kenduri kawen.. asik ade hal jek bila ade jemputan..

    ReplyDelete
  11. uniknya kerusi pengantin tue..
    sekarang nie hujung minggu penuh dengan xtxt kenduri kawen lah kan..

    ReplyDelete
  12. cantik baju pengantinnya...teringat zaman bertunang dulu, colour oren jugak..heheheh

    ReplyDelete
  13. cantik pengantin baru tu..warna thema pun cantik

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang