Nuffnang saya

Followers

Sunday, December 11, 2011

Small Letter dengan Capital Letter

Dik Ya yang pandai beginilah jadinya.. al kisah anak akak yang bernama Azalia yang sangatlah bijaksana budaknya masa menulis. Masatu kita tengok dia tulis cam gini katakan AzAliA, kita cakap "dik Ya kenapa A tu huruf besar buat A huruf kecil, dik Ya macamana A kecil" diapun tulisler cam giniler jadinya...
Ini adalah A besarnya tadi :-
A
Inilah a kecil yang diperbaharui
A
Inilah dik Ya semua soalan ada jawapannya walau tak betul ataupun betul janji dia nak jawab, bukan dia tak belajar tapi mungkin kadang-kadang terlupa.. sweetjerkan tapi dah besar nanti jadi loyar buruklerni...

7 comments:

  1. hahaha..budak2 sekarang memang loyar buruk kan..sama je cam anak saya..risau nak masuk sekolah nanti, takut cikgu kena buli..:)

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. kelakar. Jawapan dia jujur tapi dengan yakin.

    ReplyDelete
  3. hehe.comel je..
    anak ni,kdg memang buat kita tak tkata..geli hati dbuatnya

    ReplyDelete
  4. hihihi bijak betul..ditulis A tu kecik hihihi

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang