Nuffnang saya

Friday, December 2, 2011

Chatime

Akak baru pertama kali minum bendani entahler sedap kot sebab orang belanja, lagipun tekak akakni memang jenis tak kisah sangat semuapun boleh. Kalau kat Puchongni der jer kat IOI Boulevardni...

Cha-Time cara nak menyebutnyer mula ingatkan Chat-time rupanya.. tapi memang jadi trend tengok orang nak minum benda yang femes kat Taiwan ni kot.. Haritu tengok ada satu lagi konsep Bubble Teani baru bukak di IOI Mall dan berbaris orang membelinya sebab ada kupon.
Chatime is franchised from Taiwan. We aim to be the most loved & respected Tea Company in the world. To archievce our goal, we are committed to serving you, all our customer, with consistently high quality tea & outstanding customer service in our stores.
Katanya...

4 comments:

  1. kak,

    ape ke rasa airnya tu.. macam teh hijo ker?

    IPoh ni tak mandang lagi kot..

    ReplyDelete
  2. oh saya ni lagi ler tak minat air rupa gini..huhu

    ReplyDelete
  3. ingat air apa tadi, rupnya iar teh ya..camna rasanya, sedap ke?

    ReplyDelete
  4. sdp ker air nih? slalu gak tgk org minum. tp xberani beli. hehe..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang