Nuffnang saya

Followers

Friday, December 9, 2011

Berhenti di R&R untuk alas perut

Ramai betoiler orang masa kami singgah makan di R&R Seremban dalam perjalanan pergi ke JB haritu. Walau hanya singgah sini akak masih nak gak ambik gambar untuk kenangan...
Muka budak yang bangun tidur... tanya nak makan apa pun tak nak...Muka dik Ya yang cuak disakat dek Hisyam... Bergambar berdua yang sangatler susah sekarang.. kalau adik ok kakaknya tak ok... gituler dapat gambar berdua memang saat dinantikan.... Kan baru cakap, giniler dik Ya tak nak pandang kamera hanya peace yo!!!Akak tersenyum ...Dik Ya dapat gak main kat sinikan...Johor Bahru akak datang ok... dah berbelas tahun tak sampai JB akhirnya sampai gak ke sini tahun ini.

Ini pula di R&R Machap dalam perjalanan balik pulak..
Dik Ya yang kesedapan makan laksa yang menjadi kegemarannya...Akak Ikapun suka laksa nak buat camner dah keturunan suka laksakan....Alkisahnyer masa kami pergi basuh tangan kebetulan meja kamitu kosongler tapi meja sebelah ada Rozie sekeluarga,, jadinya cleaner tu amek kesempatan tuangkan air cincau kami dalam air kosong si Hisyam dan amek tintu. Kalau dia rasa orang dah bangun takperlah ni tidak dia tak angkatpun pinggan laksa yang licintu dan botol air yang plastik.. apakah tujuannnya dia nak tin.. sampai gitu sekalikan... tapi ingat cam nak marah gakler tapi ingat balik dia cari rezeki nak buat camner...

13 comments:

  1. tin tu dia nak jual kat recycle kot. Mahal tau rege tin aluminum tu. 1kg RM9, nak banding dengan kotak atau kertas, 1kg cuma RM3...hihi

    Dia nak cari rezeki lebihlah tu, yus tahu sbb mmg selalu hantar barang di tempat recycle tu, dan anak2 yus pun pantang nampak tin air kosong, cepat je ambik, boleh jual kata dia...hihi. Dah diorang yg selalu yus beri duit hasil jualan tu pun...

    makan kat r&r pun sedap apa, lagi2 dah penat perjalanan dalam kete tu kan

    ReplyDelete
  2. saya akan ke johor esok...

    comel gmbar anak2...

    ReplyDelete
  3. masing2 buat muka lapor..mana taknya, dok tidor ja dlm keta..samalah ngn anak saya jugak..seb baik kecik agi, makan tak banyak kan..hehe

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat bercuti.. kami ni dok umah jek.. huhu.. kesian anak2 bosan

    ReplyDelete
  5. ooo fav laksa yer? geng ngan auntie la kalo g2 :)

    ReplyDelete
  6. Salam pekenalan ..comelnya cik adik manis tu :)

    ReplyDelete
  7. kids mmg x suka tgk camera bila snap pic khen....
    omg laksa my fav too :))

    ReplyDelete
  8. seremban antara RNR femes kan.kalu balik raya ke kan,saya tak benti sini sbb penuh orang.. =p

    ReplyDelete
  9. akak cntk tol lesung pipt dia... geram..

    ReplyDelete
  10. persaingan tuk dpt kan tin tu sengit stg kot kak..tu yg dorang kena wat cr camtu..janji leh dpt tin...

    ReplyDelete
  11. bestnyaa, jangan lupa singgah outlet... :)

    ReplyDelete
  12. assalam Cho
    hari ni dpt jg masuk sini ...
    mesti singgah kan kalu perjalanan jauh...
    makin besar cute 2 girl ni..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang