Nuffnang saya

Thursday, December 8, 2011

McDonald's : Beef Prosperity

I'm lovin' it! Share the Joy of Prosperity inilah yang kutunggu.. semalam dah pergi makan ngan dak Hisham ngan Rozie juga Najha datang join sekali.. memang rasa masih sama tak payah cerita ramai yang tau rasa dia... untuk bukti akak dah makan so tengoklah gambar di bawah ;-Inilah yang ku tunggu..Yummy setahun sekali tau... Kata nak kurus yerk tapi ya Allah makan tak hengat... kuang.. kuang...

9 comments:

  1. td tgk mc d klcc pun kemain ramai.rasa2 sebab ni jugak hehe..tapi izan pun xbeli td sbb xsanggup nak beratur hukhuk.

    ReplyDelete
  2. Dah makan tadi. Tp rasanya mcm saiz dia makin kecik kan? Tak tau la kot perasaan saya je. Keke.

    ReplyDelete
  3. ala...nak mkn gak.setahun gak r nak tggu PB ni.

    ReplyDelete
  4. for me prosperity istilah makan kaya kaya..yeah mari kita makan mewah bersama MCD

    ReplyDelete
  5. for me prosperity istilah makan kaya kaya..yeah mari kita makan mewah bersama MCD

    ReplyDelete
  6. ramainya yg dok bercerita tentang mcD prosperity nih...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang