Nuffnang saya

Followers

Sunday, December 18, 2011

Sup dan Satay Restoran UK

Mungkin sudah ramai yang tahu tentang keenakan Sup Urat Keting dan Satay di Restoran UK, Bandar Baru Bangi. Akak dah pergi dua kali jugalah ke sini dan tidak dapat akak sangkalkan kesedapannya lagi-lagi tang Sataynya walaupun harga dia 70sen satu. Akak singgah sini selepas balik dari Nilai 3 haritu dan hanya makan di kedai sataynya sahaja. Kalau makan di Restoran UK memang lagi best sebenarnya sebab banyak lauk pauk yang dihidangkan membuatkan akak rambang mata masa pergi kali pertam hari itu.

Tapi disebabkan akak dah kenyang maka singgah cuma nak merasa makan satay dan sup urat keting sahaja. Memang sedap dan puas hati sekali...

Satay dia besar gak sebabtu harganya 70sen dan yang best dia punya lontongtu sangatlah comel, Atikah cakap yang macam hari raya punya...
Sup Urat Keting dia yang menjadi rebutan Atikah dan Azalia menjadikan suami yang mengorderpun dapat makan sikitjer..
Seperti biasa model tidak berbayar menggayakan cara-cara hirup sup ok.. ehm sedapnyer...


5 comments:

  1. Sedapnye satay tu...terliur ahkak... sup urat keting sedap ek? xpenah try la...

    ReplyDelete
  2. bandar baru bangi ye..tak berapa nak jauh gaks lah..hehe.

    model tu comelnye..nikmat hirup sup nye =p

    ReplyDelete
  3. sup urat keting ni dah lama jugak tak makan.. masa dok ganu dulu sellau makan

    ReplyDelete
  4. kak..ada yg lebih sedap dr stay UK ni..nama dia Kelisa,,,

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang