Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 21, 2015

Wordless Wednesday ~ Cucu yang ke 13

Tahniah untuk adik bongsu akak yang melahirkan bayi lelaki semalam...
Hujung bulan ini Insyaallah Mak Cho datang melawat...
 Selamat datang 'baby' comel....
Kelahiranmu tanpa sempat mendapat sentuhan Tok Za...
Kalau dulu setiap kali nak menyambut cucu, bapak akaklah yang paling resah...
Selalunya dia suruh mak telefon bertanya khabar padahal dia yang nak tahu sangat...
 Cucu yang ke 13 atuk dan opah...
 Kasih sayang ayah...
 Adik akak kini telah menjadi ibu kepada dua orang anak lelaki...
Tahniah anak kecil comel kerana baru sehari lahir dah masuk blog mak Cho...

12 comments:

  1. Tahniah buat adik akak ...
    Moga anak yg lahir akan menjadi insan yg cemerlang dunia akhirat, Insya Allah

    ReplyDelete
  2. Alololo...comelnya. Sedapnya bau baby. Tahniah buat adik akk.

    ReplyDelete
  3. tahniah sis. sama plak kita. kita pun baru dapat anak buah. lelaki jugak. anak kedua adik juga :-)

    ReplyDelete
  4. tahniah kak.. dapat anak buah baru :)
    tahniah utk adik akak jgk..
    seronoknye dpt baby.. hehe.. suka bau baby..

    ReplyDelete
  5. tahniah...syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete
  6. Tahniah yer CZ dpt anak saudara baru....dah beri nama ke belum?

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...tahnaih kepada adik akak Zila tu

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...Tahniah Kak Cho n keluarga...

    ReplyDelete
  9. Tahniah Mak Cho dapat anak saudara baru. Lahir-lahir je dah dapat merasa masuk blog. Aunty ni dah tua baru dapat tulis blog tau :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang