Nuffnang saya

Followers

Friday, January 30, 2015

Jari Manis terima kasih sekali lagi

Adik akak JARI MANIS memang pemurah dan sayangkan kawan...
Akak sentiasa mendapat cenderahati dari tempat yang dilawatinya...
Besar maknanya pada akak kerana rasa diingati...
Semoga adik  JARI MANIS akan mendapat rezeki berlipat ganda...
Moga bertemu jodoh dari kalangan insan yang indah pekertinya...
Moga dipermudahkan kehidupannya...

Diari RHB tu akak yang punya...
Hadiah dari JM tu memang tidak akan keluar dari plastik...
Hanya untuk simpanan...
 Adik JARI MANIS terima kasih sekali lagi...

Selamat Bercuti...
Akak akan balik kampung.. yeha..
Tidak sabar nak jumpa dengan anak saudara yang baru...
Untuk yang bekerja di Wilayah Persekutuan cuti panjang kita yerk....
Akakni kerja di Selangor tapi cuti kena ikut Kuala Lumpur...
Sebab semua Investment Bank kena ikut Bursa Malaysia...
Bursa cuti kenalah kita cuti... seronoknya cuti  4 haritu...

15 comments:

  1. Selamat bercuti.. ira pun cuti 4 hari jugak.. hehe...

    ReplyDelete
  2. el cuti 3 hari je..isnin mmg offday sbb sabtu el keje full
    :)
    have a nice holiday kak

    ReplyDelete
  3. syukur alhamdulillah..tahniah kak..selamat bercuti :)

    suriaqistina.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tahniah, Cho. Untung ada orang yang selalu mengingati :) Tak sabarlah nak habis kerja hari. 4 hari cuti oh, memang seronok. Untunglah Cho kerja di Selangor tapi turut 'tempias' dapat cuti juga!

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..murah rezeki akak..hehe..

    falsya pun cuti 4 hariiii..yeayyyyy..nasib baik husband falsya pun kl..so senang nak berjalan..;)

    ReplyDelete
  6. ingatkan naper lah ngn jari manis akak tu hehehhe

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti ila
    bgsnya ada kawan blogger yg sentiasa ingat kan

    ReplyDelete
  8. Amin...amin...aminn...semoga Allah makbulkan doa akak tu :)
    sama-sama kasih akak Cho Zila...terima kasih juga sentiasa setia dgn blog JM dari dulu hingga kini..
    selamat bercuti ye akak!!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang