Dinner OSK (3)

Masih lagi gambar Annual dinner tempohari. Kali ini gambar suasana semasa dinner tersebut hanya untuk kenangan. Dinner di sini tidak boleh sesuka hati nak duduk dengan kengkawan. Peraturan kena pilih hanya 5 orang untuk duduk bersama dan akan digandingkan dengan 5 orang dari kumpulan berlainan. Nasib baik meja kami yang semesti 4 dari 5 adalah melayu dan 3 dari 5 kumpulan yang lain juga melayu.. so selamatler meja kami dari cawan yang ada air haram itu... Makanan memang out.. tahun lepas pun tak sedap tahun ini lagi teruk. Afiq tak kuasa nak snap semua makanan yang datang course by coursetukan... hanya satujer... Meja kami idakler jauh dari pentas yang bukanlah ada penyanyi jemputan yang terkenal hanya persembahan dari staf sahaja... bosan..Mey yang datang dari branch yang sama.. Meja kami, kerusi yang kosongtu mungkin tidak selesa nak meneguk benda haramtu kat situkan.. so tak tercemarler meja kami haritu..

Akak sebenarnya dah lama tak pergi annual dinner company sebab masalah beginilah. Tapi semenjak berpindah ke Puchongni selalunya ikut diaorang di sini. Lagipun ada orang nak melayan bawak pergi dan balik ke dinnertu yang paling utama. Tapi yang paling best pergi dinnerni dapat jumpa kawan-kawan dari cawangan yang lain yang mungkin hanya selalu berhubung melalui telefon..

Comments

  1. kak ade lucky draw x? akk dpt ape? kalau kat company saya selalunya lucky draw yg jadi pembakar semangat kami. bab makanan mmg out.. huhu

    ReplyDelete
  2. haaaaler lupa nak habaq akak memang tak dapat lucky draw malamtu.. buat penatjer tunggu sampai habis...

    ReplyDelete
  3. Susahlah klu annual dinner blh minum benda tu bg yg bukan beragama Islam........

    ReplyDelete
  4. mmg best kalau ada peluang g dinner... i likeee...

    ReplyDelete
  5. saya keje dengan kampeni yang ramai non muslim.. setiap kali ade dinner mesti ade arak.. kalo yang minum tuh non muslim x kesah lah.. masalahnye yang muslim pon tumpang minum sekali.. bila kita jeling dia boleh sengeh cam kerang busuk.. sabor jek lah!!

    ReplyDelete
  6. set menu tuk dinner ni rasanya pyh nak dpt yg mabeles...

    ReplyDelete
  7. Seronok gi dinner..tapi kalau makanan tak sedap..jadi tak best plak yer..

    ReplyDelete
  8. kalu mknan x sedap memang failed..

    ReplyDelete
  9. sekurang-kurangnya dapat jumpa kawan walau makan x sedap kan kak?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts